گردهمایی روسای شعب اصفهان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران؛ جلسه هم اندیشی روسای شعب و دوایر ستادی مدیریت شعب استان اصفهان با حضور تلیکانی عضو هیات مدیره، نجدی مدیر اموراستان ها، چقازردی رییس اداره کل بازرسی و حسابرسی و اخوان رییس اداره کل اعتبارات و بین الملل، در سالن کنفرانس ساختمان سرپرستی این استان برگزار گردید.
 
در این مراسم تلیکانی، عضو هیات مدیره بانک، آمار عملکرد شعب استان اصفهان را به تفکیک مورد ارزیابی و بررسی قرار داد و ضمن مقایسه با سال گذشته، برای رفع نواقص و بهبود عملکرد بخش های ضعیف رهنمودهای لازم را ابراز داشت.
 
وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران از نظر کفایت سرمایه و تضمین تعهدات، جایگاه ویژه ای در میان سایر بانک ها دارد و لازم است تا کلیه همکاران به منظور موفقیت هر چه بیشتر بانک با رعایت اصول مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع برای جذب منابع بیشتر تلاش کنند.
 
تلیکانی ضمن تاکید بر عملکرد شایسته بانک و رشد ۳۷ درصدی منابع قرض الحسنه خاطرنشان ساخت: شعب می بایست برای جذب منابع پایدار، علاوه بر توجه به مشتریان حقوقی به گسترش ارائه خدمات به اشخاص حقیقی نیز مبادرت ورزند و معرفی سبد محصولات بانک با هدف آشنایی بیشتر مشتریان با خدمات کارت، حساب جاری، خدمات بانکداری الکترونیک و غیره از نکات حایز اهمیت برای دستیابی به این هدف است.
 
در ادامه، نجدی مدیر امور استان ها نیز ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان ساعی و کوشای بانک بر نظم، نظافت، تکریم ارباب رجوع و احترام متقابل به همکاران تاکید کرد.
 
گفتنی است، چقازردی نیز با اشاره به جوان بودن ساختار این بانک بیان داشت: وجود همکاران با انرژی، پویا، متخصص و کارآمد از مشخصات مثبت و برجسته بانک قرض الحسنه مهر ایران است که با اهتمام به بانکداری اسلامی به نیازمندان واقعی جامعه خدمات می دهند.
 
همچنین، اخوان رییس اداره اعتبارات و بین الملل بر اجرای صحیح سیاست های اعتباری ابلاغ شده تاکید کرد و ترویج فرهنگ افتتاح حساب، اخذ میانگین و درخواست تسهیلات از طریق سامانه های آنلاین را خواستار شد.
 
شایان ذکر است در ابتدای این مراسم، مشرف مدیرشعب استان اصفهان گزارش مبسوطی از اقدامات انجام شده در حوزه های جذب منابع، کنترل مصارف، کاهش مطالبات و گسترش استفاده از خدمات الکترونیک مشتریان ارائه کرد.
 
در پایان، از عملکرد روسای شعب هشت بهشت، سپاهان شهر، زرین شهر، شریعتی نجف آباد و زرین کوب به عنوان پنج شعبه برتر با اهدای لوح سپاس از سوی تلیکانی عضو هیات مدیره بانک تقدیر به عمل آمد.