لوگوی تازه برای نخبه‌های ب‌ام‌و
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، همزمان با معرفی مدل‌های بسیار لوکس بی‌ام‌و در نمایشگاه‌های خودروی پاییزی در سراسر جهان، نشان تجاری سیاه و سفید تازه بی‌ام‌و نیز به علاقه‌مندان این برند معرفی شده ‌است. این نشان تجاری که نخستین بار در نمایشگاه فرانکفورت در معرض دید عموم قرار گرفت، بناست بر تارک گران‌ترین مدل‌های بی‌ام‌و بدرخشد که از آنها با عنوان خودروهای «الیت» یا نخبه یاد می‌شود. به گزارش دنیای اقتصاد، این خودروها امکانات و قابلیت‌های منحصر به‌ فردی دارند و بی‌ام‌و ادعا می‌کند تجربه‌ای متمایز برای صاحبان خود رقم خواهند زد. تمامی مدل‌های سری 7، خودروهای کوپه و سقف تاشوی سری 8، رودستر آی8 و شاسی‌بلند ایکس7 در این گروه جای می‌گیرند. این‌ مدل‌ها به جای نشان آشنای آبی و سفید بی‌ام‌و، با نشان جدید روانه بازار خواهند شد. هیلدگارد ورتمان، معاون ارشد برند بی‌ام‌و، در این خصوص گفت: «این هویت بصری تازه، مخاطبان بی‌ام‌و را بیشتر به خود جلب خواهد کرد.»