توجه بانک مهر اقتصاد به بانکداری اسلامی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، آیت الله علما - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه – در این دیدار اقدامات بانک مهر اقتصاد را در اجرای بانکداری اسلامی مثبت ارزیابی کرد و گفت: مراجع و علما نظرات مختلفی در مقوله بانکداری اسلامی دارند لذا نظر شورای نگهبان به لحاظ قانونی و شرعی برای بانک ها حجت است.
آیت ا... علما در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از تسهیلات بانک مهر اقتصاد به طرح های اقتصاد مقاومتی، ابراز داشت: بانک ها سهم بزرگی در تحقق این مهم دارند که امیدواریم با ورود تمامی دستگاه های ذیربط به این عرصه، شاهد رشد و پویایی اقتصاد کشور باشیم.
امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه خدمت رسانی به عموم مردم از مهم ترین وظایف بانکهاست، ابراز داشت: همه باید تلاش کنیم تا قوانین و مقررات شرع مقدس و احکام اسلام را در تمامی شئون زندگی رعایت کنیم لذا بانک ها و موسسات مالی نیز وظیفه سنگینی برای تبلیغ و ترویج بانکداری بدون ربا بر عهده دارند.
در ادامه، مجید خانی - رئیس اداره امور شعب استان کرمانشاه – به تشریح اقدامات بانک مهر اقتصاد در زمینه پیاده سازی بانکداری بدون ربا پرداخت و حمایت از بنگاه های تولیدی و واحدهای صنعتی را از اولویت های این بانک در عرصه حمایت از اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.