مشتری مداری اولویت ثامن
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،حمید هرمزی در جمع روسای  شعب بیان کرد: نقش نیروی انسانی در پیشرفت و توسعه همه‌جانبه سازمان و رسیدن به اهداف ضروری است.
هرمزی بابیان اینکه تحقق برنامه و اهداف منوط به داشتن خط‌مشی عملیاتی، کار تیمی و انگیزه است تصریح کرد: نقش روسای شعب در به‌کارگیری تمام‌های ظرفیت‌ها اعم از نیروی انسانی، معرفی خدمات و بازاریابی بسیار مهم است.
وی یکی از اقدامات ضروری شعب را وصول مطالبات دانست و عنوان کرد: وصول مطالبات در قالب حرکت‌ها و برنامه‌ریزی‌های مدون باید در دستور کار روسا و کارکنان شعب باشد.
هرمزی همچنین از جذب منابع به‌عنوان اولویت بعدی شعب یادکرد و خاطرنشان کرد: چراکه به‌عنوان یک موسسه مالی در شبکه بانکی باید نسبت به تجهیز منابع و سودآوری شرکت تلاش مضاعف کنیم.
سرپرست مدیریت شعب فارس و کهگیلویه پاسخ‌گویی، مشتری مداری کارکنان صف و ستاد، تسلط به دانش روز بانکی، آگاهی از اطلاعات و دستورالعمل‌های جدید بانکی، صبر و احترام به مشتری را  ازجمله وظایف مهم نیروی انسانی برشمرد.
وی اولویت‌های اصلی در شرایط فعلی را مذاکره با مشتریان با فن بیان شیوا، مدیریت بهینه نقدینگی و پیگیری و وصول مطالبات عدم توجه به شایعات عنوان و افزود: با استفاده مناسب از تمامی ابزارهای موجود، نسبت به تحقق اهداف سازمانی تلاش کنیم.