افتتاح و راه اندازی شعبه بیمه ما در شهر تنکابن
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، آیین راه اندازی و افتتاح  شعبه  تنکابن با حضور مهندس صفدری مدیرعامل، اکبر زاهدوند مشاور مدیرعامل، امیرحسین قربانی معاون فنی، امیر شفیعی مدیر امور شعب ، عباس اسلامی مدیر بیمه های عمر و سرمایه گذاری، غلامرضا مددی مدیر امور نمایندگان و کارگزاران و امیر رادسعید مدیربازاریابی، فروش، تبلیغات و CRM  برگزار شد.
در ابتدای این مراسم جناب آقای نیازی رییس شعبه تنکابن بیمه "ما" ضمن تشکر از تشریف فرمایی مدیر بانک ملت استان مازندران ، فرمانده سپاه تنکابن و روسای برخی بانک ها و شرکت های بیمه ای و برخی مسئولین شهری ، به ارائه خلاصه ای از آمار فروش شعبه تنکابن پرداخت و افزود: امیدواریم بتوانیم اقدامات و فعالیت های خوبمان در این شعبه را ادامه داده و یکی از شعبه های موفق در جذب و حفظ مشتری باشیم.
در ادامه جناب آقای قربانی به تشریح اهداف مورد نظر شرکت پرداختند. ایشان اظهار داشتند که تنکابن ظرفیت‌های بسیاری درجهت فروش بیمه‌ نامه های مختلف دارد و معتقدیم  که این شعبه می تواند مسئولیت های بزرگی را پذیرفته  و در ارائه خدمات مدرن به مشتریان سرآمد و متمایز باشد.
در ادامه مهندس صفدری  با تاکید بر اهمیت و جایگاه مشتری مداری و فروش تخصصی در این شرکت گفت: تمامی اقدامات و فعالیت های شعب می بایست بر محور مشتری مداری و رعایت حقوق آنان و افزایش رضایت بیمه گذاران  و تکریم ارباب رجوع صورت بگیرد و با فروش و بازاریابی حرفه ای نسبت به جذب مشتریان جدید و حفظ بیمه گذاران قدیمی در راستای "برندینگ" تلاش کنیم.
وی با اشاره به تعداد شعب استان مازندران اظهار داشت: با توجه به اینکه در حال حاضر در استان مازندران سه شعبه فعالیت می کند، در راستای نیل به هدف اصلی شرکت، توقعات نیز از شبکه فروش و نمایندگان استان افزایش یافته است.در معاونت شبکه فروش و توسعه بازار برنامه ریزی ها  بر اساس توانمندی ها و ظرفیت های هر استان انجام شده و با توکل به خداوند و تلاش روزافزون و توجه به اصل بازاریابی مدرن می توان به جایگاه رفیع بیمه گری در استان مازندران دست یافت و با خدمات رسانی به آحاد جامعه ظرفیت های فعالیت های اقتصادی را حمایت و پشتیبانی کنیم.