تحقق سود ۲۷ ریالی در عملکرد بهاره بیمه کارآفرین
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، این در حالی است که شرکت به تازگی افزایش سرمایه داده و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده 26 اسفند 95 سرمایۀ شرکت از مبلغ یک هزار و 500 میلیارد ریال به میزان  250 میلیارد ریال از محل سود انباشته افزایش یافت و به‌مبلغ یک هزار و 750 میلیارد ریال رسید و سرمایه جدید در تاریخ 11 مرداد 96 ثبت شد.
این شرکت در دوره 3 ماهه منتهی به خرداد 96 مبلغ ۱۴۶۰میلیارد  به عنوان حق بیمه در حساب های خود ثبت کرده و درآمد حق بیمه شرکت در این دوره مبلغ  ۵۶۶میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال اعلام شده و سود خالص شرکت هم با رشد 21 درصدی به مبلغ ۴۷میلیارد و ۶۹۲میلیون ریال رسیده است.
به گزارش طلانیوز، سود انباشته شرکت در بهار سال جاری مبلغ ۲۱۷میلیارد و ۸۱۹میلیون ریال محقق شد که نسبت به این مبلغ در مدت مشابه سال مالی قبل 23 درصد بیشتر شد و سود خالص هر سهم شرکت که در مدت مشابه سال مالی گذشته مبلغ 26 ریال بود در دوره 3 ماهه اول سال جاری به 27 ریال رسید. ضمن این که طیق صورت های مالی ارائه شده موجودی نقد شرکت در پایان این دوره با رشد چشمگیر 112 درصدی به مبلغ ۱۲۹۳میلیارد ریال رسید.