پیام تبریک فرحی به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، متن کامل تبریک فرحی بدین شرح می باشد:
جناب آقای مهندس آذری جهرمی
مقام عالی وزارت
باسلام؛    
حضور متفاوت و پذیرش ریسک شجاعانه قبول مسئولیت وزارت ارتباطات و فن¬آوری اطلاعات بیانگر نواندیشی و توانمندی جنابعالی در این مسئولیت خطیر است. وظیفه¬ای که میان آزادی و امنیت و تعلق خاطر به هموطنان و دشواری¬های جهان ارتباطات پیوندی راهگشا و امیدآفرین، طلب می¬کند.
عرصه فناوری و اطلاعات با رویکردی علمی و کارشناسی نیازمند فضایی است که تدابیر سنتی را همراه با ایده¬های نوین به منصه ظهور برساند و کنش و واکنش¬های جامعه امروز ما نیازمند بهره¬گیری از شاه¬کلیدی به نام ارتباطات و فن¬آوری¬های نوین است تا از این رهگذر دشواری¬های توسعه با خردورزی در مسیر متناسب با نیازهای نوین جامعه، حرکت کند.
رأی قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به جنابعالی، بیانگر اعتماد افکار عمومی نخبگان سیاسی و عموم مردم ایران به تعهد، تخصص و اخلاص آن جناب بوده و رویکردی جدیدی در اعتماد به نسل جوان و برخاسته از متن انقلاب تلقی
می¬شود. رهیافت¬های جنابعالی برای توسعه و ایجاد انسجام در وحدت ملی و
بهره¬گیری از دستاوردهای فضای مجازی و پردازش هوشمندانه امنیت و آزادی در چارچوب توازن میان امنیت و آزادی با حفظ منافع ملی کشور در ادامه مسیر خدمت، بدرقه راهتان خواهد بود. در این راستا همکاران شما در پست¬بانک ایران با ابراز خوشنودی از این انتخاب شایسته رئیس جمهوری محترم و رأی اعتماد
خانه ملت به جنابعالی تلاش خواهند کرد در جهت تحقق شعار دولت محترم که همانا امنیت، آزادی و آرامش در مسیر پیشرفت و توسعه است همسو و همگام با جنابعالی در سازندگی، عمران آبادی و توسعه اقتصاد و رفاه ملت ایران حرکت کرده و با هدایت و رهبری خردمندانه جنابعالی همچون گذشته تحول آفرین و تأثیرگذار، باشند.
از اینرو، فرصت را غنیمت شمرده صمیمانه ترین تبریکات خود و همکاران مجموعه
پست¬بانک ایران را بخاطر رأی اعتماد منتخبین ملت ایران به جنابعالی، اعلام می-دارم