فیس‌بوک برنامه اختصاصی در چین عرضه می‌کند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،انگجت، فیس بوک علیرغم تلاش های زیاد نتوانسته رضایت مقامات چینی را به دست آورد و در این کشور پهناور فعالیت داشته باشد. حال برخی منابع خبری می گویند این شرکت راه تازه ای را برای نفوذ به چین در نظر گرفته و یک برنامه به اشتراک گذاری عکس برای استفاده چینی ها عرضه کرده است.
 
به گزارش ایستانیوز به نقل از فارس، این برنامه که Colorful Balloons نام دارد، شباهت زیادی به برنامه مشابه فیس بوک با این قابلیت ها موسوم به Moments دارد. البته فیس بوک با زیرکی از کاربرد نام و برند خود در برنامه عرضه شده در چین خودداری کرده تا از ایجاد هرگونه مشکلی خودداری کند.
 
به نظر می رسد جذابیت بازار چین برای فیس بوک به اندازه ای است که این شرکت قصد دارد به هر نحو ممکن سهمی از آن را به خود اختصاص دهد. این شرکت در واکنش به انتشار این اخبار از هرگونه رد یا تایید آنها خودداری کرده و صرفا تصریح کرده که علاقمند به حضور در بازار چین است.