گوگل مثل شوروی سابق است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از ورج، وی در نامه ده صفحه‌ای خود که هفته گذشته منتشر شد و جنجال بزرگی را در رسانه ها به وجود آورد مدعی شده بود که شرایط بیولوژیک زنان به گونه‌ای است که مناسب انجام برخی کارها نیست و گوگل به جای تلاش برای استخدام تعدادی برابر از زنان و مردان باید به دنبال ایجاد تنوع ایدئولوژیک در این شرکت باشد.
 
انتشار این نامه به مذاق مدیران ارشد گوگل خوش نیامد و آنها به همین علت دیمور را اخراج کردند. وی پس از اخراج از گوگل خود را گوینده شجاع حقیقت توصیف کرد و با ایجاد حسابی جدید در توییتر تصویری از خود را با یک تی شرت منتشر کرد که بر روی آن کلمه Goolag نوشته شده است. این کار بازی با نام گوگل است و به نظر می رسد وی با این کار قصد دارد شرایط کار در گوگل را با شرایط کار در شوروی سابق و به خصوص وضعیت زندان های این کشور مقایسه کند.
 
زندانیان کمپ های شوروی سابق تا سرحد مرگ کار می کردند و بسیاری از آنها به خاطر شرایط سخت این کمپ ها مردند. هر چند به نظر می رسد دیمور در این زمینه تا حدی افراط کرده باشد.
 
گوگل به کارکنانی در سطح دیمور سالانه 162 هزار دلار حقوق پرداخت می‌کند و تغذیه و خدمات ورزشی رایگان از جمله امکانات این شرکت محسوب می‌شود.