پیشتازی بیمه معلم در اجرای مسئولیت های اجتماعی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، این بازی که در واقع فرهنگ بیمه و نقش آن در کار و زندگی افراد را نشان می دهد خیلی سریع مورد استقبال علاقمندان در کشور قرار گرفت و پس از آن در کنفرانس بین المللی TGC مورد استقبال پابلیشرهای خارجی قرار گرفت تا موجب شود بزودی نسخه خارجی ان نیز ساخته و اثری بین المللی ارائه گردد .
این گزارش حاکیست مهندس کاوه قاضی معاون برنامه ریزی و توسعه بازار شرکت بیمه معلم در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار اکونیوز گفت : بازی کارخانه رویایی در سبک مدیریتی و به مدت 8 ماه طراحی و ساخته شده است .
وی افزود : این بازی که شیوه های مختلف بیمه و نقش و اثر آن در زندگی شهروندان را بصورت غیر مستقیم و مستتر را نشان می دهد ، بشکلی است که هر فرد می تواند در آن امتیاز کسب شده خود را نسبت به دیگران ببیند و موقعیت خود در قرعه کشی که از طرف این شرکت انجام می شود را نیز بسنجد 
معاون برنامه ریزی و توسعه بازار شرکت بیمه معلم ادامه داد : با توجه به استقبال پاپلیشرهای خارجی از این بازی نسخه بین المللی آن بزودی کلید خواهد خورد و در تلاش هستیم با استفاده از آن خدمات بین المللی خود را در جهان گسترش دهیم .
وی به سایر برنامه های فرهنگی و رسانه ای شرکت بیمه معلم اشاره کرد وگفت :دو سال پیش برنامه ای 5 ساله را با هدف استفاده از فضای مجازی و ایفای نقش معلمی و فرهنگ سازی استفاده از بیمه در بین قشر فرهنگی و دانش آموزان آغاز کردیم .
قاضی افزود : در سال اول بازی زنگ زندگی را که اولین بازی شرکت های بیمه ای بود در بخش فرهنگ سازی بیمه عمر و سرمایه گذاری ساخته شد که موجب فروش خوب طرحهای بیمه ای گردید که البته در این زمینه کتابی هم طراحی و چاپ شد .
وی هدف از ساخت بازی کارخانه رویایی را که در سال دوم برنامه 5 ساله این معاونت ساخته شده است را فرهنگ سازی مفهوم بیمه برای مخاطبین بین 7 تا 18سال در حال تحصیل اعلام کرد و گفت : این بازی در دو بخش ساخته شده که بخش اول ویژه تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان است که تا کنون که یکماه از انتشار رسمی آن می گذرد حدود 50 هزار دانلود داشته است .
معاون برنامه ریزی وتوسعه بازار شرکت بیمه معلم فاز دوم این پروژه را از ابتدای مهرماه و همزمان با بازگشایی مدارس اعلام کرد و افزود در این زمان شبکه فروش بیمه معلم وارد مدارس می شود و با استفاده از این بازی مسابقه ای بین دانش آموزان برگزار می کنند که پیش بینی می شود دانلود بازی کارخانه رویایی در ان زمان حداقل به 100 هزار دانلود برسد .
قاضی به اهمیت اجرای مسئولیت اجتماعی شرکت بیمه معلم به ساخت بازی کارخانه رویایی اشاره کرد و گفت این بازی موجب اشنایی حداقل 100 هزار نفر از دانش آموزان و خانواده های آنها با مفهوم بیمه و گذراندن اوقات فراغت در فضای مجازی می شود که اینکار اهمیت بیمه معلم رابه بخش مسئولیت های اجتماعی ، نشان می دهد .