تیراژ تیبا افزایش یافت
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار های مالی(ایستانیوز) محمدرضا نعمت زاده در گفتگو با خانه ملت با اعلام افزایش ۴۰ درصدی تولید خودرو در سال گذشته از رشد محسوس تولید ارزان قیمت‌ها خبر داد و گفت: به هر میزان استانداردها در تولید خودرو ارتقا یابد، قیمت خودرو نیز با افزایش روبرو می شود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ادامه تولید خودرو پراید تا پایان سال آینده، در خصوص سیاست بخش صنعت کشور برای تولید خودروی اقشار کم درآمد و متوسط  جامعه، گفت: در حال حاضر خودروی تیبا تولید می شود و به تدریج مسایل فنی و استانداردهای جدید بیشتری در تولید این خودرو لحاظ می شود.
نعمت زاده ادامه داد: تیراژ خودرو تیبا رو به افزایش است و از دو سال گذشته به تدریج تولید پراید کاهش یافته، اما تولید این خودرو تا پایان سال آینده ادامه خواهد داشت؛ البته استانداردهایی در اوایل سال تدوین شده که به تدریج در تولید خودرو اعمال می شوند، بنابراین جایی برای تولید خودروهای قدیمی نیست.
وی افزود: قطعا تولید خودرو تیبا گزینه خوبی است و همچنین تولید یک الی دو خودرویی که در داخل کشور تا آخر سال طراحی می شود، انجام می شود. این موضوع بدیهی است که به هر میزان استانداردها در تولید خودرو ارتقا می یابد، قیمت خودرو نیز با افزایش روبرو می شود، بنابراین نمی توان خودرو را با قیمت خیلی کم به بازار عرضه کرد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت یادآور شد: در سه ماه اخیر حدود ۱۸ درصد تولید خودرو افزایش یافته که خودروهای ارزان قیمت از افزایش تولید بیشتری برخوردار بوده است.