راه‌اندازی مرکز پیام اعلام خسارت سیار اتومبیل
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)؛ این مرکز به‌منظور تسریع در پرداخت خسارت، افزایش رضایت زیان‌دیدگان و در راستای سیا‌ست‌های ابلاغی مدیرعامل و اجرای اصل تکریم ارباب‌رجوع طراحی و راه‌اندازی شد تا بیمه‌شدگان با آسودگی و اطمینان‌خاطر بیشتری از خدمات شرکت استفاده کنند.
 
احمدرضا عصاری از بهره‌برداری این سامانه در خرداد‌ماه خبرداد و گفت: در این مدت 62درصد از خسارت‌های اعلام شده در مرکز پیام ثبت و توسط کارشناسان خسارت سیار ارزیابی صورت گرفته است.
 
وی برقراری ارتباط دوسویه با بیمه‌شدگان و زیان‌دیدگان را عامل افزایش اعتماد ذی‌نفعان به شرکت برشمرد و خاطرنشان‌کرد: براساس آمار دریافتی بیشترین تماس بیمه‌شدگان در زمینه اتومبیل است.