بانک انصار موفق به دریافت تندیس زرین برند ملی شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،در این جشنواره ، ارزیابی برندها طبق مدل (KERD) و بر اساس معیارهای؛ میزان آشنایی و شناخته بودن برای مخاطبین ،شدت رابطه ایجاد شده میان مصرف کنندگان وتصویر ذهنی خلق شده از برند، میزان تمایز برند در محصول،خدمات،باورها و اندیشه های سازمان نسبت به رقبا از منظر مشتریان و همچنین میزان ارزش و احترامی که مخاطب برای برند،کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده آن  قائل می باشد صورت پذیرفته است.