برنده خوش شانس بانک آینده خودروی تیوولی گرفت
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،دومین دوره جشنواره باشگاه پذیرندگان پایانه های فروش بانک آینده از 16 بهمن ماه سال 1395 آغاز و تا 16 اردیبهشت ماه سال 1396، ادامه داشت. در این جشنواره، خرید، شارژ، دریافت مانده حساب، پرداخت قبض و هم چنین تعداد و مبالغ تراکنشها دارای امتیازاتی بودند.
شایان ذکر است؛ دوره سوم باشگاه پذیرندگان پایانه های فروش متصل به حسابهای بانک آینده از 22 اردیبهشت ماه امسال آغاز و تا 22 مرداد ماه سالجاری ادامه خواهد داشت. مبنای امتیازدهی نیز مانند دوره های قبل، بر اساس تعداد و مبلغ تراکنش است. در این دوره، علاوه بر جایزه بزرگ که یکدستگاه خودروی پژو 2008 است، پذیرندگان فرصت دارند تا از دهها جایزه 5 (پنج) میلیون ریالی در قرعه کشیهای هفتگی، بهره مند شوند.
 
همچنین در دوره سوم، امتیاز برندگانی که با دریافت آخرین نسخه اپلیکیشن همراه کارت در جشنواره «تپش در هر تراکنش» شرکت کنند، 2 برابر محاسبه خواهد شد.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر و یا عضویت در باشگاه پذیرندگان به نشانی اینترنتی: www.ba.efarda.ir و تارگاه اینترنتی بانک آینده به نشانی اینترنتی: www.ba24.ir، مراجعه نمایید.