پیام طیب نیا درباره دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،این مشارکت تاریخ ساز مردم و رای قاطع آنها سرمایه ای بزرگ برای دولت دوازدهم و در راس آن جناب آقای دکتر روحانی رییس جمهور منتخب مردم خواهد بود.
بدون تردید برنامه ها و مدیریت جناب اقای دکتر روحانی طی چهار سال گذشته در ایجاد تعامل سازنده با جهان و برقرای آرامش در روابط خارجی کشور از یک سو، و فراهم نمودن ثبات و آرامش در اقتصاد کشور و همچنین بازسازی سرمایه های اجتماعی موجب گردید تا مجددا ملت بزرگوار ایران به ایشان اعتماد نماید و با خلق رویدادی بی نظیر و حماسه ای شکوهمند در ۲۹اردیبهشت ۱۳۹۶به استمرار رویکرد و ادامه برنامه های ایشان رای قاطع دهند. این رای آگاهانه مردم و درک مناسب از شرایط دولت یازدهم و خدماتش در حالی که کشور از مشکلات ساختاری و مصایب باقی مانده از دوران تحریم رنج می برد پیام امید بخشی برای خدمتگزارانشان دارد.
اینجانب ضمن قدردانی خاضعانه و خالصانه از ملت شریف و بزرگ ایران برای رقم زدن چنین حماسه تاریخی، این حضور و اعتماد ملی مردم را به محضر رهبر معظم انقلاب تبریک عرض نموده و کسب یکی از بالاترین آراء تاریخ انتخابات ریاست جمهوری ایران را به حضور جناب آقای دکتر روحانی تبریک عرض می گویم.
علی طیب نیا