افزایش میزان رضایت مشتریان از خدمات بانک صادرات
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، سیاوش زراعتی مدیر عامل بانک با همراهی جام خانه مشاور اجرایی مدیرعامل و معاونت شعب و بازاریابی و اسدی مدیر شعب غرب تهران ضمن بازدید از شعب دانشگاه شریف، سی متری جی و هاشمی غربی،  با کارکنان و مشتریان در فضایی صمیمانه به گفتگو نشستند. 
بر اساس این گزارش، مدیر عامل و هیأت همراه پس از بازدید سرزده از شعب یاد شده، در ساختمان مرکزی مدیریت شعب غرب تهران حضور یافته و از واحدهای خزانه ، حسابداری و اعتبارات نیز بازدید کردند.
مدیر عامل بانک صادرات ایران در جریان این بازدیدها، توصیه های لازم در خصوص تقویت بازاریابی در سطح شعب، کاهش مطالبات، افزایش سودآوری مستمر و پایدار، ضرورت ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان و اخذ کارمزدهای مربوطه بیان نمود و  به نظر سنجی های انجام شده از مشتریان طی سال ١٣٩٥ اشاره کرد و گفت: بر اساس نظر سنجی های بعمل آمده، میزان رضایت مشتریان بانک صادرات ایران طی سال ١٣٩٥ نسبت به سال قبل از رشد قابل قبولی برخوردار بوده است.
 وی تأکید  نمود: افزایش میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات بانک صادرات ایران، مسئولیت یکایک کارکنان این بانک را سنگین تر نموده که می بایست نهایت سعی و تلاش برای حفظ و ارتقاء جایگاه بانک نزد مشتریان و مراجعان، مبذول گردد.