جدید ترین پیش بینی از قیمت سکه
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،محمد کشتی آرای  درباره دلایل افزایش قیمت سکه‌ها در بازار طی هفته گذشته گفت: هفته پیش نرخ انواع سکه در بازار بالا رفت که به دلیل افزایش نرخ جهانی طلا بود، به طوریکه نرخ سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به یک میلیون و ۲۲۸ هزار تومان رسید.
 
رییس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: با کاهش قیمت جهانی طلا در دو سه روز گذشته، قیمت سکه ها در بازار داخلی هم کاهش یافت و از التهاب افزایش قیمت در بازار داخلی کاست و دوباره قیمت طلا در بازار داخل و همچنین سکه ها با کاهش مواجه شد.  
 
وی با اشاره به کاهش ۱۰ هزار تومانی قیمت سکه طرح جدید پس از کاهش قیمت طلای جهانی، این نرخ به یک میلیون و ۲۱۸ هزار تومان رسید، عنوان کرد: قیمت نیم سکه هم که ۷۰۲ هزار تومان بود به ۶۹۵ هزار تومان رسید. اما قیمت سکه ربع بهار هم کاهش چشمگیری را تجربه کرد و نرخ آن از ۳۹۰ هزار تومان به ۳۸۲ هزار تومان رسید.  
 
به گزارش ایبنا ،کشتی آرای به توقف روند رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی اشاره کرد و گفت: این موضوع باعث شد که التهاب قیمت ها در بازار داخلی گرفته شود و نرخ ها رو به کاهش برود. بر این اساس پیش بینی می شود که طی دو سه روز آینده نرخ‌ها به همین منوال باشد.