پاکسان در نمایشگاه بین المللی مواد شوینده و بهداشتی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،به گفته دبیر این نمایشگاه در بیست و چهارمین دوره برگزاری نمایشگاه بین المللی مواد شوینده ،پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته بیش از سیصد شرکت داخلی و خارجی از 14 کشور جهان از جمله امارات ، هند، پاکستان، مالزی، ترکیه، آلمان، چین ، اسپانیا، روسیه، فرانسه ، کره جنوبی و..... از 4 تا 7 اردیبهشت طی چهار روز جدیدترین تولیدات و خدمات، دستاوردها و تکنولوژی های روز این بخش را ارائه داده و به نمایش خواهند گذاشت و این می تواند به ایجاد فضای رقابتی سالم در بازار و تعامل بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان کمک شایانی نماید.
 
شرکت پاکسان به عنوان یکی از تولیدکنندگان قدیمی و خوشنام در زمینه تولید مواد پاک کننده و بهداشتی در منطقه خاورمیانه است که کاملترین سبد مصرفی کالا را در بین سایر شرکتها دارد و همچون دوره های پیشین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده و بهداشتی تهران حضور جدی و فعال خواهد داشت و همراه سایر شرکت های گروه مدیریت صنعت شوینده به عرضه تولیدات جدید و دستاوردهای خود در حوزه تامین نیازهای داخلی و صادرات به کشورهای پاکستان، افغانستان، عراق، عمان و....خواهد پرداخت.
 
پودر سپید طلایی دوستدار طبیعت، نرم کننده البسه سپید طلایی، ژل ظرفشویی طلایی و...از جمله محصولات جدید پاکسان است که در این دوره از نمایشگاه به علاقمندان محصولات این شرکت عرضه خواهد شد.
 
پاکسان در این دوره از نمایشگاه به همراه سایر شرکت های هم گروه خود از جمله گلتاش، ساینا و مروارید هامون حضور می یابد.
 
شناساندن و معرفی محصولات جدید شرکت پاکسان یکی از اولویت های حضور شرکت پاکسان و سایر شرکت های هم گروه آن در این دوره از نمایشگاه است.