شکل‌گیری پدیده «ناشر» اپلیکیشن در ایران
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، در سال 95 یک فروشگا‌ه برنامه‌های اندرویدی با شناسایی یکی از محدودیت‌های رشد اپلیکیشن‌ها در کشور به ایجاد و توسعه صنعت نشر و جهش در رشد صنعت تولید و انتشار برنامه در ایران کمک کرد.
 
یکی از مشکلات توسعه‌دهندگان برنامه‌ها فرایند نشر محصول از جمله تبلیغات، ارائه در بازار و پشتیبانی برنامه و بازی است.
 
موفقیت در فرایند نشر محصول، احتمال موفقیت برنامه‌ را نیز افزایش می‌دهد.
 
با شناسایی این نیاز، اکنون بیش از هشت ناشر بزرگ در ایران برای توسعه‌دهندگان و شرکت‌های کوچک تولید برنامه، امکانات نشر محصول را فراهم می‌کنند و فرایند نشر محصول از طریق برون‌سپاری انجام می‌شود.