تجمع مالباختگان موسسه کاسپین مقابل مجلس
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، سپرده گذاران موسسه مالی اعتباری کاسپین صبح امروز در اعتراض به عدم احقاق حقوق خود از سوی این موسسه که مورد تایید بانک مرکزی بوده است مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
 
تجمع کنندگان حدود که حدود ۲۰۰ نفر بودند در اعتراض به صدور مجوز فعالیت برای این موسسه مالی با در دست داشتن پارچه نوشته هایی خطاب به ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی اعلام کردند که «مجوز های صادره از سوی بانک مرکزی اعتبار ندارد».
 
این تجمع درحالی در مقابل مجلس برگزار شد که نیروی انتظامی برای وارد عمل شد و در نهایت بین تجمع کنندگان و نیروی انظامی درگیری فیزیکی رخ داد.
 
براین اساس سرمایه گذاران این موسسه مالی پس از صدور مجوز فعالیت بانک مرکزی اقدام به سپرده گذاری در موسسه مالی کاسپین کردند اما با وجود تاییدیه بانک مرکزی این موسه مالی اقدام به کلاهبرداری کرده و پولهای سرمایه گذاران را بلوکه کرده است به طوری که امکان امکان برداشت از حساب ها وجود ندارد.
 
به گزارش مهر ،سرمایه گذران موسسه مالی کاسپین پیش از این نیز مقابل ساختمان مرکزی کاسپین در سعادت آباد، بانک مرکزی در میرداماد و وزارت کشور تجمع کرده بودند.