برنامه جدید بانک ها برای کارگزاران بورسی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،یک کارشناس بازار سرمایه گفت: بانک ها در شرایط فعلی به جای سیاست های انبساطی ، اقدام های انقباضی را در قبال کارگزاری ها در دستور کار قرار خواهند داد که این موضوع نیز تاثیر منفی در هدایت سرمایه ها دارد.
 
رئیس هیئت مدیره کارگزاری ایساتیس پویا با اشاره به عرضه اولیه سهام گروه دارویی برکت در روز جاری به اقتصاد‌ آنلاین گفت: قیمت بالای پیشنهادی برای این سهم در شرایط کنونی بازار با اقبال فعالان بازار همراه نبود هر چند که برای معامله گران برخط جذابیت کوتاه مدت داشت.
 
سیدعلی اصغر خیبری افزود: البته  با توجه به اندازه و ارزش بازار این شرکت،  از نظر نقدینگی مشکلی  به مشکلات موجود بازار  اضافه نخواهد کرد.
 
وی با اشاره به نگرانی های بازار سهام و منابع پارک شده در کنار بازار سرمایه،تصریح کرد:با عادی شدن شرایط و مشخص شدن رویکرد رئیس جمهور امریکا ،بخشی از واهمه ها از بین خواهد رفت.
 
این در حالی است که بانک ها نیز در شرایط فعلی به جای سیاست های انبساطی ، اقدام های  انقباضی را در قبال کارگزاری ها در دستور کار قرار خواهند داد که این موضوع نیز تاثیر منفی در هدایت سرمایه ها دارد.