۳ رویکرد فروش حرفه ای در صنعت بیمه
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، در بازدید مجید صفدری مدیرعامل بیمه «ما» از شعبه یزد،  با تاکید بر اهمیت و جایگاه مشتری مداری و توجه به فروش حرفه ای، فرآیند فروش خدمات بیمه گری را از جمله مشاغل تخصصی و حرفه ای دانست و افزود: اگر نمایندگان شبکه فروش با علم مدرن بازاریابی و فروش آشنا نباشند نمی توانند اطمینان و اعتماد و ترغیب برای مشتریان ایجاد کنند و از طرفی رفتار مصرف کنندگان اثبات می کند که «مبادله» اساس و پایه یک فروش موفق است که لازمه آن انجام مذاکره موثر و علمی است. 
 
صفدری همچنین به نتیجه پژوهش های انجام شده در حوزه فروش حرفه ای پرداخت و افزود: در فروش حرفه ای سه نوع خرید وجود دارد که در ابتدا می توان به خرید مطابق منطق و عقلانیت اشاره کرد.
 
وی همچنین مورد دوم را خرید مطابق تجربه دانست و در نهایت مورد سوم را به خرید بر اساس فشار محیطی اختصاص داد.
 
صفدری بهترین نوع فروش در صنعت بیمه را مدل اسپین و بازاریابی رابطه مند را از اثرگذارترین نوع مارکتینگ دانست که در آن به حفظ مشتری و در کنار مشتری بودن تاکید می شود.همچنین در این بازاریابی می توان به عنوان مشاور و فروشنده حرفه ای در کنار مشتری بوده و با ایجاد روابط بلند مدت در فروش انواع بیمه نامه و ایجاد رضایتمندی به نتایج مطلوبی دست یافت.
 
وی فعالیت های این شرکت را در راستای مسئولیت اجتماعی دانست و افزود: پلنگ ایرانی از سوی بیمه «ما» بیمه شد که می توان آن را به عنوان یک نوآوری در صنعت بیمه کشور درنظر گرفت.