RSS
امروز یکشنبه ، ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
آخرین اخبار

سود خالص بانک سینا از ۱۸ هزار میلیارد ریال فراتر رفت

اهدای نشان عالی مدیریت خلاق به بانک مسکن

وام بدون چک،سفته و کسر از حقوق بانک ملی

شروط جدید انعقاد قراردادهای بانکی ابلاغ شد

بانک کشاورزی ۲۵۰ همت برای کشاورزان کنار گذاشت

قیمت “نات‌کوین” به ۱ دلار می‌رسد؟

رشد سودآوری بانک صادرات

۶۰۰.۰۰۰ عروس و داماد از شعب سپهری وام ازدواج گرفتند

نحوه محاسبه حقوق بازنشستگی اعلام شد

هشدار مهم به مالکان مسکن

بالاخره تکلیف واردات آیفون معلوم شد

راه میانبر برای دریافت خسارت افت قیمت خودرو

صدور شناسه یکتا تحت نظارت بانک مرکزی

موسسه ملل به پرداخت وام فرزندآوری سرعت داد

کدام شهرها بیشترین سپرده بانکی را دارند؟

ارزش جهانی پول ایران از ۳۰۰سال پیش تا امروز

تغییر شیوه در اجرای طرح کالابرگ الکترونیک +جزئیات

پیش بینی بورس؛ نگرانی از چهارده ، رهاشدگی در سیزده

نفت را خیرات نکنید

نرخ بهره بین بانکی کاهش یافت

ارتقای خدمات دیجیتال بانک مسکن برای رفاه حال مشتریان

هر ایرانی چقدر تراکنش دارد؟

قیمت اولیه همستر کامبت مشخص شد

زیان انباشته تعدادی از شرکت های بانک آینده

دریافت وام بانک سرمایه با سود ۴ درصد

بیمه تعاون تندیس نقره ایی ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان دریافت کرد

۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۳/۲۲کد خبر: 362495
ایستانیوز: بیمه تعاون در بیست و دومین همایش ملی حمایت از مصرف‌کنندگان از بین ۲۸۰ شرکت، موفق به دریافت تندیس نقره‌ایی ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، در مراسم بیست و دومین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ببمه تعاون موفق به دریافت تندیس نقره‌ایی رعایت حقوق مصرف کنندگان شد.
در این دوره، 36 شرکت موفق به دریافت جایزه شدند. این جوایز شامل: 9 تندیس طلا، 9 تندیس نقره، 2 تندیس برنز و 16 بنگاه گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کردند.
بیمه تعاون از صنعت بیمه موفق به دریافت تندیس نقره‌ایی ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان شد. این افتخار نشان دهنده تلاش های بی وقفه این شرکت در رعایت حقوق مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت به آنها است.
بیش از این، بیمه تعاون در سال‌های 1398 و 1399 موفق به دریافت دو گواهینامه شده بود و امسال تنها شرکت بیمه ای بود که توانست براساس عملکرد سال ۱۴۰۱ تندیس نقره‌ایی دریافت کند.
همچنین در این دوره، میزان رضایت مشتریان مجددا توسط شرکت دانش بنیان مورد سنجش و بررسی قرار گرفته است. این اقدام بیانگر، توجه ویژه بیمه تعاون به نظرات و بازخوردهای مشتریان و تلاش برای بهبود مستمر خدمات است.
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *