RSS
امروز چهارشنبه ، ۱۵ آذر ۱۴۰۲
آخرین اخبار

چهار مشکل چک های صیادی

حضور فعال بیمه آسیا در همایش بین المللی بیمه و توسعه

تقدیر از مدیر بیمه آسیا در سی امین همایش ملی بیمه و توسعه

تأمین مالی ۲ میلیارد دلاری پتروپالایشگاه آناهیتا توسط بانک سپه

بودجه ۱۴۰۳ مبتنی بر برنامه هفتم توسعه است

ویژگی‌های نخستین اوراق مرابحه ارزی چیست؟

سرمایه‌گذاران بزرگ بیشتر کدام رمزارزها را می‌خرند؟

۱۰تغییر مهم در قانون جدید بانک مرکزی

11 بانک چک‌های کاغذی را حذف می‌کنند

تلاش هکر‌ها برای نفوذ به ۸ بانک ایرانی

طلای جهانی همچنان بالای ۲۰۳۳ دلار

رئیس سازمان بورس: ۵۰ میلیون سهامدار در بازار سرمایه هستند

انتقال شعبه زاهدان بیمه تعاون به محل جدید

تمامی خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است

اصلاح قانون بیمه با همکاری دولت

جایزه ایده برتر برای خانواده بیمه کوثر

مدیر و کارمند برگزیده صنعت بیمه از شرکت بیمه کوثر

تجلیل از بهترین‌های صنعت بیمه توسط رییس کل بیمه مرکزی

بانک صادرات با فولاد آلیاژی ایران تفاهم‌نامه امضا کرد

مجوز فعالیت شرکت بیمه اتکایی رایا صادر شد

آمار افراد فاقد بیمه در کشور اعلام شد

پیام فرزین به مناسبت، روز جهانی بانک

حرکت بعدی فدرال رزرو طلا را منفجر می کند

صرافی ها هم مشمول افزایش سرمایه شدند

معرفی مدیرعامل بیمه پارسیان به عنوان پیشکسوت نمونه صنعت بیمه

مدیرعامل شرکت بیمه دی در شورای مدیران این شرکت عنوان کرد؛

حرکت بیمه دی به سمت فروش با کیفیت

۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۷/۵کد خبر: 355511
ایستانیوز: شورای مدیران شرکت بیمه دی با محوریت بررسی برنامه عملیاتی مدیران، برگزار شد.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، طی این جلسه مدیریت برنامه ریزی با ارائه گزارشی از برنامه عملیاتی و درصد پیشرفت هر معاونت و مدیریت های زیر مجموعه، به پایش آن پرداخت و درصد تحقق و انحراف از برنامه های تعیین شده را بیان کرد. طاهر موهبتی مدیرعامل شرکت بیمه دی نیز با تاکید بر برنامه محوری اظهار کرد: تمامی ارکان شرکت باید هم و غم خود را برای تحقق این برنامه ها، بدون انحراف و در موعد مقرر بگذارند.
طاهر موهبتی مدیرعامل شرکت بیمه دی در این جلسه با تأکید بر نیروی انسانی کارآمد گفت: امروزه مهم ترین مقوله، دانش و مهارت است. دانشی که دائماً در حال به روز رسانی و پایش باشد، چرا که سرعت علم امروز به نحوی است که عدم به روزرسانی مساوی با از دست دادن بازارها و عرصه های جدید دانش است.
مدیرعامل بیمه دی ضمن بررسی وضعیت تحقق فروش مورد انتظار شرکت در شش ماهه ابتدای سال جاری اظهارداشت: نباید صرفاً بر کمیت فروش و تعداد بیمه نامه های صادره اکتفا کنیم. فروش سنجیده و با کیفیت، با در نظر گرفتن ضریب خسارت، می تواند حرکت بر مسیر برنامه های تدوین شده و اهداف مورد انتظار را تسهیل بخشد.
در حاشیه این نشست همچنین حکم محمود طاهریان به عنوان مشاور عالی و سرپرست اداره کل حراست به ایشان تقدیم شد و از سید مصطفی یاسینی نیز که پیش از این عهده دار این سمت بود و اکنون در شرف بازنشستگی قرار گرفته است، تقدیر به عمل آمد.
در  پایان این نشست نیز مدیران شرکت بیمه دی نقطه نظرات خود در خصوص برنامه ارزیابی عملکرد شرکت را ارائه داده و به بحث و گفت و گو پرداختند.
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *