RSS
امروز پنج شنبه ، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

قیمت طلا ریخت

اتریوم از بیت کوین پیش افتاد

۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۳/۱۳کد خبر: 351570
ایستانیوز:در حال حاضر بازار ها ۷۰ درصد احتمال می‌دهند که بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره را در نشست بعدی تغییر ندهد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از اکوایران، قیمت هر اونس طلا در روز جمعه نزدیک به ۱.۵ درصد کاهش پیدا کرد تا فلز زرد تمام افزایش قیمت هایی که در سه روز قبل از آن را ثبت کرده بود تقریباً از دست بدهد.
 
با کاهش قابل توجه قیمت در روز جمعه بازدهی طلا با اینکه در محدوده مثبت باقی مانده است اما فقط در حد ۰.۱ درصد به ثبت رسیده است.
 
عامل اصلی که باعث شد در روز جمعه قیمت فلز زرد یک و نیم درصد کاهش پیدا کند انتشار گزارش بازار کار آمریکا بود که داده های آن بهتر از انتظارات بود.
 
اما از سوی دیگر افزایش نرخ بیکاری نیز سبب شد تا بازار ها نسبت به عدم افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در نشست بعدی امیدوار شوند. با این وجود این امیدواری نیز نتوانست مانع از ریزش قیمت طلا شود.
 
با اینکه پیش‌بینی می‌شد در ماه می ۱۹۰ هزار شغل به اقتصاد آمریکا اضافه شود اما این تعداد در واقعیت نزدیک به سیصد و نود هزار مورد شغل بود که نشان می‌دهد بازار کار آمریکا بسیار فراتر از انتظار ظاهر شده است.
 
اما از سوی دیگر نرخ بیکاری بزرگترین اقتصاد جهان که در ماه آوریل به کف ۵۳ ساله ۳.۴ درصدی رسیده بودم این ماه یعنی در ماه می افزایش پیدا کرد و به سطح ۳.۷ درصد رسید.
 
کارشناسان بر این باورند که به دلیل میکس بودن گزارش منتشر شده بازار کار در ماه می احتمالا فدرارل رزرو همان نقشه قبلی که در ذهن داشته است را پیش بگیرد.
 
در حال حاضر بازار ها ۷۰ درصد احتمال می‌دهند که بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره را در نشست بعدی تغییر ندهد. همچنین رئیس شعبه فیلادلفیا فِد نیز اخیرا اعلام کرده است که این نهاد نباید نرخ بهره را افزایش دهد.
 
بیت‌کوین نیز در روز جمعه مانند بسیاری از روزها و هفته‌های گذشته نوسان قیمتی شدیدی نداشت و نزدیک به ۱.۳ درصد افزایش قیمت ثبت کرد تا قیمت بزرگترین رمزارز دنیا به محدوده ۲۷ هزار و ۳۵۰ دلار برسد.
 
با این حساب بیت کوین از ابتدای هفته تاکنون نزدیک به ۱.۲ درصد بازدهی مثبت داشته است اما به این نکته نیز باید توجه داشت که رمز ارزها از جمله بیت کوین مدتهاست که در محدوده قیمتی مشخصی در حال نوسان هستند.
 
اما همانطور که تحلیل گران نیز پیش‌بینی می‌کردند اتریوم وضعیت خوبی داشت و در روز جمعه بیش از ۲ درصد افزایش قیمت را رقم زد. قیمت این رمز ارز مجدداً به بالای مرز ۱۹۰۰ دلار بازگشت و با این حساب اتریوم از ابتدای هفته تاکنون بیش از ۴ درصد افزایش قیمت داشته است و در آستانه ثبت سومین هفته صعودی متوالی قرار گرفته است.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:اتریوم، بیت کوین
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *