RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

همزمان با سالروز تأسیس بیمه نوین؛

برگزیدگان جشنواره فروش باران انتخاب شدند

۹:۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱کد خبر: 346332
ایستانیوز:شرکت بیمه نوین همزمان با سالروز تأسیس خود طی مراسمی از بیمه گذاران برگزیده و نمایندگان برتر فروش در جشنواره باران با اهدای جوایز، قدردانی کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در جشنواره فروش ویژه باران این شرکت که از یکم لغایت سی‌ام آذر ماه برگزار شده بود، 3 نماینده برتر در بخش فروش بیمه‌های عمر و 3 نماینده برتر در بخش فروش بیمه‌های بدنه اتومبیل، آتش سوزی و مسئولیت، با اهدای جوایز نقدی مورد تقدیر قرار گرفتند.
 
همچنین طی مراسم قرعه کشی که با حضور برخی مدیران و معاونان این شرکت برگزار شد، برندگان ویژه این جشنواره خود در بخش بیمه گذاران انتخاب شدند.  
 
مشتریان واجد شرایط در جشنواره باران بر اساس شاخص‌هایی مانند میزان خرید، خوش حسابی و حق بیمه پرداختی در دو گروه بیمه‌های عمر و سایر محصولات بیمه‌ای ارائه شده در این جشنواره مورد ارزیابی قرار گرفتند که در هر گروه از مشتریان به قید قرعه یک برنده خوش شانس انتخاب شد.
 
گفتنی است؛ این جشنواره که همچون سایر جشنواره‌های بیمه نوین با هدف ارتقای بهره‌وری شبکه فروش، معرفی محصولات بیمه‌ای و گسترش فرهنگ بیمه و ایجاد شرایطی جهت خرید بیمه نامه با تخفیفات ویژه برای مشتریان، برگزار شد، توانست بسترسازی مناسبی جهت مشارکت هر چه بیشتر شبکه فروش و مشتریان، فراهم کند.
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *