RSS
امروز سه شنبه ، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

اظهارات جنجالی نماینده مجلس؛

بورس تبدیل به دزدخانه و سر گردنه شده است!

۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸کد خبر: 346269
ایستانیوز:یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی از افزایش قیمت ها امروز مربوط به کم کاری های دولت قبل به خصوص در چاپ پول بدون پشتوانه بوده و بخش دیگر نیز مصیبتی است که بورس کالا برای مردم به وجود آورده و زندگی روزمره آنها را دچار التهاب کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از ایسنا، احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس گفت: اخیرا رئیس جمهور سابق آقای روحانی مطالبی را در دفاع از عمکرد دولت خود بیان کرده که خوب است ایشان مانند دوران مسئولیت خود بار دیگر سوار خودرو شده و یک نظرسنجی از داخل ماشین داشته باشند، چون اگر پیاده شوند مردم پاسخ نظرسنجی را به ایشان به طور ویژه می‌ دهند.
 
این عضو هیات رئیسه مجلس در ادامه تصریح کرد: لذا توصیه می‌شود ایشان مانند دو سال گذشته که سکوت اختیار کردند، هرگز سخن نگویند اگرچه ایشان نمی ‌‎توانند از خیر دوره بعدی مجلس بگذرند و برای همین سخن را آغاز کردند.
 
امیرآبادی با بیان اینکه این روزها مردم شاهد افزایش قیمت کالاهای گوناگون در کشور هستند،‌ تصریح کرد: بخشی از این افزایش قیمت مربوط به کم کاری های دولت قبل به خصوص در چاپ پول بدون پشتوانه بوده و بخش دیگر نیز مصیبتی است که بورس کالا برای مردم به وجود آورده و زندگی روزمره آنها را دچار التهاب کرده است. بورسی که باید محلی برای سرمایه‌ گذاری شفاف، امن و مقابله با رانتخواری باشد، تبدیل به دزدخانه و سر گردنه شده که نمونه بارز آن در قیمت گذاری خودرو و فولاد است که می توان در عملکرد ضعیف بورس کالا آشکارا مشاهده کرد.
 
وی افزود: مساله کمبود گاز در کشور، یکی دیگر از مسائلی است که امروز تبدیل به مساله مورد بحث در جامعه شده است، باید از آنهایی که ۸ سال دولت در اختیارشان بود سوال کرد که در طول این مدت چه سرمایه گذاری در این بخش کرده اند که اکنون به دلیل کمبود گاز برخی از مراکز پتروشیمی و صنعتی تعطیل شوند و این تعطیلی منجر به افزایش برخی اقلام مورد نیاز ساخت مسکن شود.
 
این عضو هیات رئیسه مجلس در عین حال خاطرنشان کرد: از سازمان بازرسی می ‌خواهم به طور جدی به مساله سرمایه گذاری در حوزه گاز ورود کرده و افرادی که قصور داشته و ترک فعل کرده ‎اند را به دادگاه صالح معرفی کنند.
 
امیرآبادی فراهانی در ادامه در خصوص کمبود دارو و سرم به وزیر بهداشت تذکر داد و تاکید کرد: نسبت به رفع نیاز مردم اقدامات لازم را انجام داده و با کسانی که با دریافت ارز دولتی دارو وارد کرده ولی آن را توزیع نمی‌کنند، برخورد قاطع داشته باشند.
همچنین بخوانید 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بورس
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *