RSS
امروز چهارشنبه ، ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
آخرین اخبار

سه انحراف خصوصی‌سازی در لایحه بودجه ۱۴۰۲

عبور بورس از گردنه نرخ بهره

خودرو حتما ولی شاید ارزان شود!

دامنه نوسان «ربع سکه بورسی» به مثبت منفی ۳۰ درصد افزایش یافت

آقای رئیس بانک مرکزی! همه واقعیت را بگویید

بانک های مرکزی طلاخوار شدند

افزایش نظارت عمومی بر صندوق‌های سرمایه‌گذاری

امکان بازگشت خانه‌های مصادره‌ای از بانک‌ها به مردم

طلا محدود شد

صادرات ایران ۳.۵ برابر ارزان‌تر از واردات!

پیشنهاد بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث به وزیر اقتصاد

تدوین الگوی راهبردی توسعه بیمه های زندگی

بیمه سامان خسارت کارخانه مبل سازی را پرداخت کرد

سه نگرانی بزرگ درباره مولدسازی

نرخ جدید سود سپرده بانکی چه‌کسانی را خوشحال می‌کند؟

شاخص "ترس" کریپتو به "طمع" تبدیل شد

نرخ سود تسهیلات قرض‌الحسنه تغییر نکرد

رئیسی :دلار ۲۸۵۰۰ تومان ملاک است

پدیده خطرناک در بازار دلار

کاهش ۱.۱ درصدی قیمت امروز ربع‌سکه در بورس

اخطار بانک مرکزی به صرافی‌ها

عملکرد درخشان بانک رفاه در پرداخت تسهیلات

مبنا و کانون سرمایه‌گذاری باید در بخش خصوصی باشد

آغاز فروش ارز در شعب منتخب بانک سپه

اخراجی های جدید بازار سهام

راه‌اندازی سامانه اعلام خسارت برخط بیمه کوثر

۱۰:۴ - ۱۴۰۱/۹/۹کد خبر: 342664
ایستانیوز: سامانه اعلام خسارت برخط شرکت بیمه کوثر به منظور افزایش رضایت بیمه‌گذاران و گسترش خدمات غیرحضوری با اولویت بیمه‌های خودرویی(ثالث و بدنه) راه‌اندازی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، اعلام مدیر توسعه فناوریهای دیجیتال بیمه کوثر، بیمه‌گذاران می‌توانند به محض وقوع حادثه از طریق سامانه «بیمه کوثر من» به نشانی https://mykins.ir/ElamKhesarat خسارت خود را به صورت برخط ثبت و اطلاعات حادثه و تصاویر خسارت وارد شده را به راحتی بارگذاری کنند.
 
مجتبی بهرامی از تکمیل سامانه و ارائه خدمات ثبت برخط خسارت با همکاری مدیران و کارشناسان معاونت‌های فنی خبر داد و افزود: با توسعه خدمات برخط در این سامانه، بیمه‌گذاران بدون محدودیت زمان و مکان می‌توانند اعلام خسارت کنند. همچنین پس از تکمیل مدارک و ارزیابی کارشناسان، مبلغ خسارت در اسرع‌وقت به حساب زیان‌دیدگان واریز خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه این سامانه در راستای دستیابی به اهداف شرکت و راهبردهای نهاد ناظر طراحی شده است، تصریح کرد: تسهیل در ارائه خدمات بیمه‌ای، صرفه‌جویی در زمان، تکریم و کسب اعتماد ذی‌نفعان و نیز توسعه خدمات دیجیتال و غیرحضوری مهم‌ترین اصل در عملیاتی شدن این سامانه است.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *