RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

بازی با مرز ۱۶ میلیون تومانی

قیمت سکه افزایش یافت

۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۸/۲۳کد خبر: 342415
ایستانیوز:هر سکه امامی با رشد ۰.۶ درصدی قیمت، ۱۶ میلیون و ۱۰۰ هزارتومان عرضه می شود. نیم سکه امروز ۸ میلیون و ۸۸۰ هزارتومان قیمت گرفت که نسبت به روز گذشته، افزایش ۰.۳۳ درصدی را نشان می دهد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،در سایه افزایش نرخ دلار و با وجود کاهش قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی، قیمت سکه امامی در معاملات امروز دوباره به بالای 16 میلیون تومان رسید. افزایش قیمت سکه درحالی گزارش شده که در هفته پیش، بانک مرکزی از عرضه اوراق سکه در بورس کالا خبر داد. اوراقی که امید می رفت با کاستن از حباب قیمت در بازار سکه، از نوسان ها کاسته و ثبات را به بازار بازگرداند. بانک مرکزی در 17 آبان ماه اعلام کرد هر 100 ورقه گواهی شبکه بانک مرکزی، به قیمت 15 میلیون و 875 هزارتومان به متقاضیان فروخته شده و معامله این اوراق برای همه مردم ممکن است.
 
 قیمت هر انس طلا در معاملات امروز در بازارهای جهانی با 0.49 درصد کاهش به 1.763 دلار رسید درحالیکه در روزهای گذشته به ترتیب، قیمت معاملاتی طلا 0.33 و 0.93 درصد رشد کرده بود. با این وجود، با افزایش قیمت دلار در بازار متشکل به بیش از 30 هزارتومان، قیمت طلا و سکه در بازار داخلی بالا رفت.
 
امروز هر گرم طلای 18 عیار با افزایش 0.71 درصدی، یک میلیون و 500 هزارتومان معامله شده است. هم چنین هر سکه امامی با رشد 0.6 درصدی قیمت، 16 میلیون و 100 هزارتومان عرضه می شود. نیم سکه امروز 8 میلیون و 880 هزارتومان قیمت گرفت که نسبت به روز گذشته، افزایش 0.33 درصدی را نشان می دهد. ربع سکه هم امروز با ثبت 0.17 درصد افزایش قیمت، 5 میلیون و 860 میلیون تومان معامله شد.
 
آخرین قیمت یورو در بازار آزاد تا پیش از ساعت 13 امروز، 36 هزار و 795 تومان اعلام شده که کاهش 0.73 درصدی را نسبت به قیمت روز قبل نشان می دهد. هم چنین قیمت دلار در بازار متشکل امروز به بیش از 30 هزارتومان رسیده که نسبت به روز یکشنبه، 0.11 درصد افزایش را نشان می دهد. هم چنین قیمت دلار در بازار آزاد امروز 35 هزار و 400 تومان گزارش شده است. دلار در صرافی بانکی 29 هزار تومان در سامانه سنا هم با همین قیمت عرضه می شود.  



برچسب‌ها:قیمت سکه
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *