RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

جای خالی شیوه‌های نوین بازاریابی در شرکت های ایرانی

۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۸/۱۶کد خبر: 342276
ایستانیوز:مدیرعامل بازاریابان تجارت جهانی گفت : متأسفانه بازار ایران پاسخ مثبتی به استفاده و اجرای شیوه‌های نوین بازاریابی در دنیا نداده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،حمید بروغنی با بیان این که صاحبان صنایع همچنان از روش های سنتی به دنبال اهداف خود در بازار هستند افزود : جای شیوه‌های نوین بازاریابی دنیا در شرکت‌های ایرانی خالی است و با وجود ابزارهای روز بازاریابی اهداف خود را به روش سنتی دنبال می کنند. 
 
به گفته مدیرعامل بازاریابان تجارت جهانی ضعف در تحقیقات بازار یکی دیگر از دلایل شکست بنگاه‌های اقتصادی است که صاحبان صنایع کوچک باید در زمینه تحقیق و توسعه سرمایه گذاری کنند تا بتوانند شاهد بهبود کیفیت محصول، رضایت مشتری و کاهش هزینه ها باشند. این در حالی است که تحقیقات بازار در این شرکت ها متمرکز بر فاکتورهایی است که در بقای آنها تاثیر می‌گذارد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *