RSS
امروز شنبه ، ۸ بهمن ۱۴۰۱
آخرین اخبار

سه شاخص‌ جدید به فرابورس اضافه می‌شود

زخم مزمن سلطه مالی

خلق اعتبارات بدون پشتوانه در نظام بانکی

اگر شغل می خواهید، دانشگاه نروید!

خرید دلار و یورو سهمیه ای آغاز شد

دو قلوی ترسناک‌ اقتصاد جهانی

بورس، ترسناک شد

زیان ۱۰۰ هزار میلیاردی بورس ، در پی انتشار یک نامه !

صعود قیمت طلا در ششمین هفته متوالی

خبر مهم بانک مرکزی برای متقاضیان ارز سهمیه ای

رشد ۲۰۰۰ درصدی تزریق پول طی دو سال

افزایش تورم در ۹۰ درصد سبد خانوارها

خبر مهم وزیر اقتصاد درباره نرخ جدید سودبانکی

کاهش ۳۴ هزار واحدی شاخص بورس تهران

احداث ۵۵هزار واحد مسکونی با حمایت بانک کارآفرین

۳ آدرس غلطِ بزرگ در اقتصاد ایران

هجوم عجیب سهامداران به بورس تهران

تغییرمحل تحویل ربع سکه بورسی

تفاهم نامه بانک سپه و وزارت راه و شهر سازی

کسب رتبه نخست بازدهی سالانه و رتبه دوم بازدهی ماهانه

نگاهی به تورم دهک های مختلف در آذر ماه

دانشجویان هم در دوران تحصیل می‌توانند بیمه‌شده تأمین‌اجتماعی باشند

نرخ‌های غیرفنی شرکت‌ها به بیمه‌گران مستقیم و اتکایی لطمه می‌زند

بیمه سرمد؛ جوان‌ترین شرکت در میان هشت شرکت برتر بیمه کشور

چادرملو رتبه دهم در بین ۵۰۰ شرکت برتر را کسب کرد

در همایش استانی شعب مطرح شد:

ارائه خدمات مناسب اولویت بانک ایران زمین است

۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۸/۱۰کد خبر: 342162
ایستانیوز: مدیریت امور شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان یکی از مدیریت های فعال در شمال کشور است. این مدیریت با تعداد ۲۹ شعبه در منطقه کلیه خدمات بانکی و سرویس های بانکداری دیجیتال را به همشهریان ارائه می دهد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ،  سید مهدی سلیم بهرامی مدیر شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان اولویت بانک ایران زمین را ارائه خدمات مناسب و با کیفیت به مشتریان می داند و معتقد است روسای شعب باید به عنوان ناظر در اجرای دقیق این موضوع توسط کارکنان قدم بردارند.
 سلیم بهرامی در جمع روسا و معاونین شعب خود آموزش همکاران در حوزه بانکداری مدرن را ضروری دانست و گفت: در دنیای امروز تکنولوژی و فناوری حرف اول را می زند و ما نیز از این موضوع مستثنی نیستیم و باید با ارائه خدمات دیجیتال با کیفیت رضایت مشتریان را جلب کنیم.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *