RSS
امروز پنج شنبه ، ۷ مهر ۱۴۰۱
آخرین اخبار

قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی منصوب شد

بورس سبزپوش به تعطیلات رفت

واگذاری سهام عدالت به جاماندگان تصویب شد

تورم پولدارها، تورم فقرا

طلا بخریم یا بفروشیم؟

کدام بانک‌ها کارمزد کمتری می‌گیرند؟

ورود قدرتمند بیت کوین به کانال ۲۰۰۰۰ دلاری

فشار قیمت دلار بر طلا ادامه دارد

شرایط پرداخت وام به بازنشستگان اعلام شد

پیش‌بینی رییس اسبق کانون صرافان از دلار

شرایط فروش بیمه به صورت آنلاین

معمای مالیات‌ستانی از حساب‌های بانکی

هنوز هیچ خبری از واردات خودرو نیست

تولید و فروش کدام محصولات زیاد شد؟

صدور مجوز کمیته فقهی برای صندوق وقف پول

آغاز فصل جدید جشنواره «لبخند به زندگی»

آینده بازار سهام مثبت و روشن پیش‌بینی می‌شود

گرفتار قیمت‌گذاری دستوری و تحریم

رکود جهانی قریب ‌الوقوع است؟

معرفی بانکهای متخلف در زمینه نرخ سود سپرده به هیأت انتظامی بانکها

۴ مشکل واگذاری پرسپولیس و استقلال

ثابت جلیسه مدیر روابط عمومی صندوق تامین خسارتهای بدنی شد

بازدهی ۳ تا ۶.۶درصدی صندوق های سهامی و مختلط « تمدن»

ارزش لیر بازهم سقوط کرد

۱۳ نماد فرابورسی مشمول تغییر دامنه نوسان

تمدید گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت کیفیت

۱۳:۵ - ۱۴۰۱/۴/۱۱کد خبر: 337899
ایستانیوز: شرکت بیمه کوثر برای پنجمین سال متوالی، گواهینامه نظام مدیریت کیفیت ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵ را دریافت کرد.
به گزارش روابط‌عمومی و اعلام سرپرست مدیریت سیستم‌ها و تطبیق مقررات بیمه کوثر، شرکت IMQ ایتالیا پس از بررسی وضعیت و عملکرد بیمه کوثر و ممیزی نهایی مراقبتی استاندارد سیستم مدیریت کیفیت 2015:ISO9001 در شرکت، این گواهینامه را بدون وجود ناهمخوانی با الزامات، برای چهارمین بار پیاپی تمدید کرد.
سحر بزرگ‌نیا حفظ دستاوردها را یکی از نشانه‌های ثبات و برنامه‌محوری در بیمه کوثر دانست و گفت: استقرار سیستم مدیریت کیفیت می‌تواند از طریق آگاه کردن مدیران ارشد از نقاط قوت و ضعف سیستم فراهم گردد. همچنین با ارائه خدمات مطابق با الزامات مشتری و بهبود مستمر آن، می‌توان میزان رضایت مشتری را که یکی از اهداف کلان شرکت بیمه کوثر است، افزایش داد که این امر منجر به اعتماد مشتریان و سایر ذی‌نفعان می‌گردد.
وی با اشاره به همدلی و انسجام همه معاونان، مدیران و کارکنان شرکت بیمه کوثر در اجرای کارهای گروهی، خاطرنشان کرد: به علت اهتمام ویژه به تدوین کامل و جامع فرآیندها و ارائه دقیق مدارک و مستندات که عامل اصلی انجام بی‌نقص فرآیند ممیزی بود از همه همکارانم در شرکت قدردانی می‌کنم. امیدوارم با تداوم این همکاری مستمر، پیاده‌سازی استانداردهای مختلف، بدون محدوده زمانی خاص به فرهنگ سازمانی مبدل شود و با اجرای توصیه‌های بهبود گزارش ممیزی، در سال آتی شاهد افزایش نقاط قوت شرکت در سیستم مدیریت کیفیت باشیم.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *