RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین:

مرکز تماس دیجیتال اولویت اصلی مدیریت روابط عمومی است

۱۵:۶ - ۱۴۰۱/۴/۸کد خبر: 337865
ایستانیوز:به منظور ایجاد ارتباط دوسویه بین مشتریان و کارکنان با حوزه مدیریت بانک ایران زمین، مدیر امور روابط عمومی این بانک از مرکز تماس بانک دیدن کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی؛ در این دیدار که با حضور سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین و علیرضا کریمی مدیرعامل شرکت پدیسار انفورماتیک مجری ارائه خدمات مرکز تماس بانک ایران زمین، رزیتا مسئول ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین و مجید بهرامی مسئول مرکز تماس برگزار شد، ضمن بررسی عملکرد این مرکز در ۳ ماهه اول سال، از واحد ارتباط با مشتریان دیدار کردند.
 
در این دیدار مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین مرکز تماس بانک را واحدی با قابلیت زیاد و موقعیتی حساس بیان کرد و گفت: نحوه برخورد کارشناسان با مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا این مرکز صدای بانک است و رفتار ما با مشتریان باید به نحوی باشد که درخور شأن مشتریان باشد.
 
استاد بر پیگیری شکایات مشتریان در اسرع وقت توسط کارشناسان مرکز تاکید کرد و افزود: از اولویت های اصلی مدیریت روابط عمومی در سال جاری ایجاد مرکز تماس دیجیتال است تا مشتریان بتوانند در هر زمان و مکان از طریق شبکه های اجتماعی اطلاعات مورد نیاز خود را توسط کارشناسان این مرکز دریافت کنند و از سرویس های بانک ایران زمین استفاده کنند.
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *