RSS
امروز شنبه ، ۲۲ مرداد ۱۴۰۱
آخرین اخبار

حمایت شرکت بیمه کوثر از طرح های پژوهشی

پیام مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت روز خبرنگار

اعطای وام فرزند آوری به ۵۴۲ نفر توسط موسسه اعتباری ملل

نیروی انسانی سرمایۀ بی‌بدیل چادرملو است

پروژه‌ پترو پالایشگاهی وارد بازار بورس شد

دورنمای روشن بازار سرمایه در گرو شفافیت

اما و اگرهای شاخص جدید بورس

سرعت گیر بانک مرکزی در رشد ترازنامه بانک ها

حمید یادروج مدیرکل روابط عمومی بانک ملت شد

مروری بر عملکرد صندوق تامین خسارت‌های بدنی در سال ۱۴۰۰

مصرف فولاد در کشور رشد داشته است

روزگار عجیب بازار سرمایه

١٠ واحد پولی قدرتمند جهان ٢٠٢٢

سرمایه‌گذاران شرط بندی‌ نکردند،طلا درجا زد

شرایط دریافت وام خوداشتغالی بانک سپه

شرط بانک مرکزی برای انتصاب مدیران بانکی

آغاز همکاری بانک کارآفرین و دانشگاه تهران

راهکار جدید بورس برای شفافیت بازار مسکن

فرزاد وجیهی بهترین تریدر ایرانی در بازار های مالی و فارکس

برگزاری مراسم نکوداشت روز خبرنگار به همت گروه مالی سامان

با صدور پیامی، مدیرعامل بانک سپه «روز خبرنگار» را گرامی داشت

احتمال جایگزینی یک شاخص جدید به جای شاخص کل

مشارکت بانک سامان در بازسازی منازل زلزله‌زدگان سی‌سخت

آیا بورس ایران، بازاری «وظیفه‌شناس» است؟

سرپرست بیمه اتکایی ایران‌معین در پیامی روز خبرنگار را گرامی داشت

نایب رئیس هیات مدیره بیمه سرمد تاکید کرد؛

تعامل حداکثری میان سرمد و بانک صادرات ایران

۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۴/۶کد خبر: 337799
ایستانیوز: نایب رئیس هیات مدیره بیمه سرمد، گفت: تعامل میان بیمه سرمد و بانک صادرات باید به نحوی افزایش پیدا کند که هر دو مجموعه از این تعامل منتفع شوند.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، امیرمهدی امینیان، در نشست سراسری مدیران و روسای شعب بیمه سرمد و روسای دوایر رفاه شعب بانک صادرات ایران، با اشاره به ضرورت تعامل میان بیمه سرمد و بانک صادرات ایران، گفت: باید تعامل دو مجموعه به نحوی افزایش پیدا کند تا هم بیمه سرمد و هم بانک صادرات از این تعامل منتفع شوند.
 
وی افزود: بانک صادرات ایران، شبکه گسترده‌ای دارد که جلب رضایت آنان موجب رشد و بالندگی بیمه سرمد می‌شود.
 
نایب رئیس هیات مدیره بیمه سرمد خاطر نشان کرد: سرعت و دقت در ارائه خدمات به بانک و تمامی مشتریان سرمد باید رعایت شود و از طریق نشست‌های ماهانه بین بانک و سرمد موارد موجود پیگیری و رفع شود و این نشست‌ها در سطح استانها نیز برگزار شود تا به عارضه‌یابی منجر شود.
 
رئیس اداره‌کل رفاه کارکنان بانک صادرات ایران، این بانک را بزرگترین مشتری سرمد دانست و گفت: تعامل نزدیک بین سرمد و بانک، ظرفیت بالقوه‌ای ایجاد می‌کند که از آن باید در پیشبرد اهداف دو مجموعه بهره گرفت و در این راستا آمادگی داریم نقطه نظرات مدیران شعب در استان‌ها را بشنویم و مشکلات آنها را حل کنیم.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *