RSS
امروز شنبه ، ۲۲ مرداد ۱۴۰۱
آخرین اخبار

حمایت شرکت بیمه کوثر از طرح های پژوهشی

پیام مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت روز خبرنگار

اعطای وام فرزند آوری به ۵۴۲ نفر توسط موسسه اعتباری ملل

نیروی انسانی سرمایۀ بی‌بدیل چادرملو است

پروژه‌ پترو پالایشگاهی وارد بازار بورس شد

دورنمای روشن بازار سرمایه در گرو شفافیت

اما و اگرهای شاخص جدید بورس

سرعت گیر بانک مرکزی در رشد ترازنامه بانک ها

حمید یادروج مدیرکل روابط عمومی بانک ملت شد

مروری بر عملکرد صندوق تامین خسارت‌های بدنی در سال ۱۴۰۰

مصرف فولاد در کشور رشد داشته است

روزگار عجیب بازار سرمایه

١٠ واحد پولی قدرتمند جهان ٢٠٢٢

سرمایه‌گذاران شرط بندی‌ نکردند،طلا درجا زد

شرایط دریافت وام خوداشتغالی بانک سپه

شرط بانک مرکزی برای انتصاب مدیران بانکی

آغاز همکاری بانک کارآفرین و دانشگاه تهران

راهکار جدید بورس برای شفافیت بازار مسکن

فرزاد وجیهی بهترین تریدر ایرانی در بازار های مالی و فارکس

برگزاری مراسم نکوداشت روز خبرنگار به همت گروه مالی سامان

با صدور پیامی، مدیرعامل بانک سپه «روز خبرنگار» را گرامی داشت

احتمال جایگزینی یک شاخص جدید به جای شاخص کل

مشارکت بانک سامان در بازسازی منازل زلزله‌زدگان سی‌سخت

آیا بورس ایران، بازاری «وظیفه‌شناس» است؟

سرپرست بیمه اتکایی ایران‌معین در پیامی روز خبرنگار را گرامی داشت

شخصی سازی سرویس در بانکداری ایران زمین

۱۱:۰ - ۱۴۰۱/۴/۶کد خبر: 337792
ایستانیوز:روسای شعب استان تهران بانک ایران زمین، در سه گروه از هلدینگ فناوری اطلاعات بانک بازدید و با توانایی و امکانات آن آشنا شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در این بازدیدها که با حضور معاون فناوری اطلاعات، مدیر امور شعب استان تهران، مدیران شعب مناطق ۱ و ۲ استان تهران برگزار شد، روسای شعب ضمن بازدید از ساختمان هلدینگ فناوری اطلاعات بانک در جلساتی که به منظور آشنایی با توانایی های این هلدینگ برگزار شد، حضور داشتند.
 
در این دیدار فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین ضمن تشریح مأموریت هلدینگ فناوری اطلاعات، در خصوص چشم انداز بانکداری دیجیتال این بانک گفت: بانکداری دیجیتال، مفهوم جدیدی است که بانک ایران زمین پیشتاز در این موضوع است و به این نکته متمرکز شده است که مشتریان می توانند بر اساس درخواست و نیاز خود، محصولات مخصوص خود را دریافت کنند.
 
به گفته اینالویی شخصی سازی سرویس در بانکداری، تعریف جدید بانکداری دیجیتال است و این مشتریان هستند که سرویس ها را تعریف می کند.
 
در ادامه این دیدار مصطفی یزدانجو مدیر امور شعب استان تهران با اشاره به سرعت تغییرات و پیشرفت در عرصه بانکداری دیجیتال و اهمیت توجه ویژه به روزآمدی ارائه خدمات نوین در دنیای دیجیتال گفت: با تغییر نیازها در بازار رقابتی، همواره باید ارائه محصولات و فعالیت در این بازار به روز شود.
 
یزدانجو افزود: مسئولین شعب نیز علاوه بر بهره برداری از ظرفیت های موجود، تمام تلاش خود را در جهت رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده، به کار گیرند.
 
سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی در این جلسه ضمن اشاره به تغییرات ایجاد شده در حوزه روابط عمومی طی سال های اخیر، گفت: رشد تکنولوژی، ظهور شبکه های اجتماعی و تغییر در نیازهای مشتریان از جمله عواملی هستند که فعالیت در این حوزه را با تغییراتی مواجه کرده است.
 
استاد در خصوص نحوه معرفی سرویس ها و خدمات افزود: بانک و شرکت های تابعه با همکاری شعب بایستی علاوه بر تقویت سواد رسانه ای، از بسترهای دیجیتال و شرکت های گروه جامپ به نحو احسن استفاده گردد.
 
در این برنامه روسای شعب استان تهران از شرکت های سابین تجارت آریا به عنوان شرکت پرداخت بانک، شرکت آوا مجری باشگاه مشتریان و پیشانی بانکداری دیجیتال بانک و مرکز نوآوری بازدید و جلساتی را با مدیران شرکت ها به منظور آشنایی بیشتر با سرویس ها و خدمات آنها برگزار کردند.
 
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *