RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بهزادپور در نشست ویژه شورای روابط عمومی‌های صنعت بیمه:

عملکرد صندوق تامین خسارت های بدنی اعتماد آفرین است

۱۰:۲ - ۱۴۰۱/۴/۱کد خبر: 337693
ایستانیوز:سرمایه اصلی صنعت بیمه جذب اعتماد عمومی است و صندوق تامین خسارت های بدنی در مسیر اعتمادسازی گام های موثری برداشته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، مهندس مجید بهزادپور که در جمع مدیران روابط عمومی های صنعت بیمه سخن می‌گفت با اعلام این مطلب افزود: تحرک روابط عمومی ها با سرعت توسعه خدمات و محصولات صنعت بیمه ارتباط معناداری دارد.رئیس کل بیمه مرکزی تصریح کرد: اگر قرار است که جهش بیمه اتفاق بیفتد قطعاً با محوریت بیمه های زندگی است و روابط عمومی ها در این خصوص نقش تعیین کننده ای را ایفا می کنند.
 
وی با بیان این مطلب که جامعه، تشنه دریافت اطلاعات صحیح و شفاف است، خاطرنشان کرد: حمایت از حقوق بیمه گذاران در راس امور صنعت بیمه است و دسترسی به اطلاعات و قدرت انتخاب از این حقوق اصلی مخاطبان این صنعت به شمار می رود.
 
شایان ذکر است نشست یادشده با حضور خانواده روابط عمومی و به مناسبت روز ارتباطات و به بهانه سالروز تاسیس نهاد ناظر صنعت بیمه برگزار شده است. 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *