RSS
امروز شنبه ، ۲۲ مرداد ۱۴۰۱
آخرین اخبار

حمایت شرکت بیمه کوثر از طرح های پژوهشی

پیام مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت روز خبرنگار

اعطای وام فرزند آوری به ۵۴۲ نفر توسط موسسه اعتباری ملل

نیروی انسانی سرمایۀ بی‌بدیل چادرملو است

پروژه‌ پترو پالایشگاهی وارد بازار بورس شد

دورنمای روشن بازار سرمایه در گرو شفافیت

اما و اگرهای شاخص جدید بورس

سرعت گیر بانک مرکزی در رشد ترازنامه بانک ها

حمید یادروج مدیرکل روابط عمومی بانک ملت شد

مروری بر عملکرد صندوق تامین خسارت‌های بدنی در سال ۱۴۰۰

مصرف فولاد در کشور رشد داشته است

روزگار عجیب بازار سرمایه

١٠ واحد پولی قدرتمند جهان ٢٠٢٢

سرمایه‌گذاران شرط بندی‌ نکردند،طلا درجا زد

شرایط دریافت وام خوداشتغالی بانک سپه

شرط بانک مرکزی برای انتصاب مدیران بانکی

آغاز همکاری بانک کارآفرین و دانشگاه تهران

راهکار جدید بورس برای شفافیت بازار مسکن

فرزاد وجیهی بهترین تریدر ایرانی در بازار های مالی و فارکس

برگزاری مراسم نکوداشت روز خبرنگار به همت گروه مالی سامان

با صدور پیامی، مدیرعامل بانک سپه «روز خبرنگار» را گرامی داشت

احتمال جایگزینی یک شاخص جدید به جای شاخص کل

مشارکت بانک سامان در بازسازی منازل زلزله‌زدگان سی‌سخت

آیا بورس ایران، بازاری «وظیفه‌شناس» است؟

سرپرست بیمه اتکایی ایران‌معین در پیامی روز خبرنگار را گرامی داشت

مدیر ریسک و تعالی سازمانی بیمه تعاون مطرح کرد:

افزایش سرمایه موجب ارتقاء توانگری مالی خواهد شد

۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۳/۳۰کد خبر: 337637
ایستانیوز: مدیر ریسک و تعالی سازمانی بیمه تعاون از مزیت های افزایش سرمایه که به نگهداری ریسک های بیشتر منجر می شود سخن می گوید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مریم سلماسی، مدیر ریسک و تعالی سازمانی بیمه تعاون با اشاره به افزایش سرمایه شرکت تأکید کرد: این افزایش پیشتر به صورت مستقیم در ظرفیت نگهداری شرکت تأثیر می گذاشت، اما از سال گذشته بر اساس آیین نامه 55 بیمه مرکزی تأثیرگذاری غیرمستقیم پیدا کرده است.
وی تشریح می کند که هر چقدر ظرفیت مالی شرکت در نگهداری ریسک بیشتر باشد به مراتب حاشیه سود شرکت نیز بالاتر خواهد رفت.
سلماسی اضافه می کند: افزایش سرمایه همچنین بر روی بهبود عدد توانگری مالی شرکت نیز تأثیرگذار است.
مدیر ریسک و تعالی سازمانی بیمه تعاون در ادامه اظهار دارد: از دیگر موارد موثر در افزایش سرمایه شرکت نیز می توان به باز بودن دست شرکت برای نفوذ گسترده تر در بازار و نیز جذب مشتریان بزرگ تر و ارتقای برند شرکت اشاره داشت.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *