RSS
امروز جمعه ، ۱۸ آذر ۱۴۰۱
آخرین اخبار

با چند کلیک از وب اپلیکیشن بیمه سرمد بیمه‌نامه بخرید

افت سرعت رشد تراکنش های بانکی

تاکتیک‌های رئیس بانک مرکزی برای ساماندهی بازار ارز

سیاست‌های حمایتی بانک مرکزی برای تسهیل تجارت

بورس به کام سهم‌های کوچک

جزییات جدید از واریز مرحله نخست سود سهام عدالت

مذاکرات سازمان بورس با وزارت نفت برای مدیریت محدودیت گاز صنایع

بازدارندگی تخلف یقه‌سفیدان با مصوبه جدید شورای عالی بورس

انتشار اوراق قرض الحسنه برای اولین بار در کشور

عقب نشینی شاخص بورس

حاشیه ها هر روز بزرگتر می شود

حضور فعال بیمه آسیا در بیست و نهمین همایش ملی بیمه و توسعه

واریز سود صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی

خبر جدید تامین اجتماعی برای بازنشستگان

جزئیات واگذاری خودروسازها از زبان وزیر صمت

بذرپاش به ساختمان دادمان رفت

بررسی آخرین وضعیت رتبه بندی معلمان

فاجعه اقتصادی در آینه آمارهای بانک مرکزی

اتصال سهام عدالت به بازار سرمایه کار درستی نبود

معاملات بازار SME فرابورس تسهیل شد

بانک رفاه، بانک برتر صنعت سلامت‌محور شد

رشد ۷۱ درصدی پرداخت وام ازدواج در موسسه ملل

جلسه مهم معاونان ارزی بانک مرکزی دولت‌های نهم تا سیزدهم

دولت سیاست‌های پولی مناسبی را اتخاذ نکرد

داستان دامنه‌ نوسان در زمانه عشقی

تمدید خودکار کارت‌های بانکی لغو شد

۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۳/۹کد خبر: 336240
ایستانیوز:تمدید خودکار کارت‌های بانکی لغو شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، طبق بخشنامه ابلاغی بانک‌ها به شعب، تمدید خودکار تاریخ انقضای کارت‌های بانکی از تیرماه ۱۴۰۱ لغو می‌شود و مشتریان باید برای تمدید انقضای کارت خود، به صورت حضوری به شعبه مراجعه کنند. 
 
بخشنامه‌ای که از سوی بانک مرکزی در روزهای گذشته به بانک‌های دولتی و خصوصی رسیده بیانگر آن است که تمدید اتوماتیک تاریخ انقضای کارت‌های بانکی حداکثر تا پایان خردادماه ۱۴۰۱ دوام خواهد داشت و بعد از آن مشتریان باید حضوری به بانک‌ها مراجعه و اقدام کنند.
 
در نامه بانک مرکزی به بانک‌ها آمده است که:«نظر به اعلام ستاد ملی مبارزه با کروتا مبنی بر عبور کشور از شرایط بحرانی، اقدامات مقتضی به منظور درج سررسید کارت‌های بانکی تا پایان مرداد ماه ۱۴۰۱ انجام پذیرد.
 
باتوجه به تمدید تاریخ انقضا کارت‌های بانکی بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتری از زمستان ۱۳۹۸ تا پایان خرداد ماه سال ۱۴۰۱ ضروری است طرح و تدوین برنامه زمان بندی متناسب با تعداد مشتریان متاثر از این تغییر، به منظور اطلاع رسانی به‌هنگام، پیشگیری از تقارن مراجعه حضوری و تجمع مشتریان شبکه بانکی و به تبع آن حفظ آرامش و نظم شعب در پاسخگویی به مراجعین، در دستور کار آن بانک قرار گیرد.»
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *