RSS
امروز دوشنبه ، ۶ تیر ۱۴۰۱
آخرین اخبار

مشاور سرمایه‌گذار آرمان آتی سوم شد

رشد درآمد و افزایش بهره‌وری برای رسیدن به سودآوری پایدار

امکان معامله قرارداد اختیار شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران از طریق صندوق‌های سرمایه‌گذاری شاخصی

سرمایه‌گذار حرفه‌ای؛ حلقه گمشده SMEها

دانش بنیان ها در اولویت دریافت خدمات ارزی بانک کارآفرین

مراقب پیامک‌های جعلی مالیاتی باشید

خدمات بیمه ای شرکت بیمه سامان درعراق گسترش می یابد

کارنامه بهاره خودروسازان

دولت با طرح تشکیل وزارت بازرگانی موافقت کرد

دریافت وام فرزندآوری چه مدارکی نیاز دارد؟

قیمت سکه ۱۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان

نرخ تورم دهک‌ها در خردادماه اعلام شد

قدم بزرگ بیمه ملت در بیمه بدنه موتور سیکلت

فرشتگان استقلالی همراه با بیمه تعاون

تعامل حداکثری میان سرمد و بانک صادرات ایران

پرداخت غرامت بیمه عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه دی

شفاف‌سازی بانک دی درباره شایعه اختلاس

اعطای بیش از ۴۱۴ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه فرزند‌آوری از سوی بانک سینا

فصل جدید همکاری اتکایی ایران‌معین و دانشگاه علمی کاربردی سبا کلید خورد

سهم ۲۰ درصدی سفته بازها در گرانی مسکن

کاهش نرخ دلار تا کجا؟

شخصی سازی سرویس در بانکداری ایران زمین

افزایش خدمات فام موسسه اعتباری ملل

آغاز عملیات بازارگردانی بر دو نماد بورسی

نظرسنجی در خصوص ورود خودرو به بورس کالا

خدمات متفاوت وب‌اپلیکیشن بیمه سرمد

۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۳/۲کد خبر: 336097
ایستانیوز: شرکت بیمه سرمد وب‌اپلیکیشن خود را راه‌اندازی کرده تا شمار گوناگون خدماتش را با سهولت هر چه بیشتر در اختیار مشتریان قرار دهد. در این گزارش گذری بر این وب‌اپلیکیشن داریم و تاثیر آن را بر عملکرد شرکت سرمد در صنعت بیمه ایران بررسی می‌کنیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،  این روزها برای دریافت شمار گوناگون کالاها و خدمات از اپلیکیشن‌هایی استفاده می‌کنیم که یا آنها را در گوشی‌های موبایل نصب کرده‌ایم و یا آدرسشان را در شبکه گسترده جهانی جست‌وجو می‌کنیم، بنابراین غریب نیست اگر شرکت‌های فعال در صنعت بیمه کشور هم در تکاپو باشند که از این قافله عقب نمانند و به مدد این ابزار دسترسی مشتریان خود را به خدماتشان آسان‌تر کنند.
ناگفته پیداست بهره‌گیری از این ابزار برای دستیابی به کالا یا سرویس‌های موردنیاز در دنیایی که مردم بیشتر وقت خود را در گوشی‌های موبایل یا دسکتاپ رایانه‌ها سپری می‌کنند راهکار به‌جاست و در این میان اپلیکیشن‌ها چه به صورت یک نرم‌افزار نصب شده باشند و چه با نسخه آنلاین در دسترس باشند، جایگاه ویژه‌ای دارند به این دلیل که فضای آنها شخصی‌‌تر و کاربردی‌تر از یک وب‌سایت است، شخصی‌تر به این معنا که مشتری می‌تواند خدمات مخصوص به خود را به آسانی از سایر خدمات متمایز کند. 
 
آنچه شرح داده شد، مقدمه‌ای برای معرفی ‌وب‌اپلیکیشن بیمه سرمد است، برای مشاهده این وب‌اپلیکینن کافی است عبارت "وب اپلیکیشن بیمه سرمد" را در موتورهای جست‌و‌جو تایپ کنید تا آدرس آن به شناسه webapp.sarmadins.ir  نخستین لینکی باشد که در برابر دیدگان شما ظاهر می‌شود. 
 
به وب‌اپلیکیشن که وارد می‌شوید آنچه در ابتدای امر توجه را به خود جلب می‌کند، آیکن مربوط به صدور بیمه‌نامه است که با کلیک بر روی آن، آیکون‌های انواع بیمه‌نامه‌هایی که می‌توانید از طریق اپلیکیشن بخرید همچون بیمه حوادث انفرادی، حوادث ورزشی در خانه، آتش‌سوزی، کرونا و کرونا‌پلاس به چشم می‌آید.
 
 البته این تنها آغاز ماجراست و با لمس آیکن‌های دیگر موجود در صفحه نخست وب اپلیکیشن متوجه می‌شوید که صدور بیمه عمر، معرفی مراکز صدور انواع بیمه‌نامه، معرفی مراکز درمانی به تفکیک استان و شهر و استعلام اصالت بیمه‌نامه دیگر توانمندی‌هایی است که این اپلیکیشن به آنها مجهز شده است. جالب آنکه محل دقیق مراکز درمانی و مراکز صدور بیمه‌نامه بر روی نقشه‌ای در داخل وب اپلیکیشن قابل شناسایی است. 
 
افزون بر اینها در ‌وب‌اپلیکیشن بیمه سرمد امکان دریافت نوبت پزشکی هم به صورت آزمایشی برقرار است و بخشی هم به پاسخ سوالات متداول درباره انواع بیمه‌نامه‌ها اختصاص پیدا کرده و شماره 1516 به عنوان راه ارتباطی با شرکت بیمه سرمد معرفی شده است. در بخش پاسخ به سوالات متداول، پرسش‌ها به فراخور انواع بیمه‌نامه‌ها دسته‌بندی شده‌اند و بیمه سرمد به پرسش‌های مربوط به بیمه‌نامه‌های درمان تکمیلی، خودرو (ثالث)، خودرو (بدنه)، عمر، باربری و آتش‌سوزی به تفکیک پاسخ داده است. 
 
حال ممکن است این پرسش پیش بیاید که تفاوت وب‌اپلیکیشن بیمه سرمد با وب‌سایت این شرکت چیست و چرا شرکت بیمه سرمد امکان دسترسی به این خدمات را در وب‌سایت خود فراهم نیاورده است؟ پاسخ به دو ویژگی که یک اپلیکیشن دارد و در ابتدای این نوشتار نیز به آنها اشاره شد، برمی‌گردد؛ وب‌اپلیکیشن برخلاف وب‌سایت فضایی کاربردی‌ و شخصی‌ است به این معنا که اگر شما در جایگاه مشتری می‌خواهید در فضای آنلاین به بیمه سرمد وارد شود، استفاده از وب‌اپلیکیشن سبب می‌شود در کم‌ترین زمان محصول موردنظر را انتخاب و خریداری کنید.
 
در حالی که در فضایی همچون وب‌سایت تمرکز اصلی بر معرفی شرکت، دستاوردها و حتی رویدادهای خبرساز مربوط به آن است و چنین داده‌هایی به ایجاد فضایی عمومی انجامیده است، به عبارت دیگر بیمه سرمد با ارائه وب‌اپلیکیشن واحد فروش آنلاین خود را در فضایی مجزا از دیگر بخش‌های مجموعه راه‌اندازی کرده است تا مشتریان کنونی و مشتریان بالقوه با سهولت هر چه بیشتر از خدمات این شرکت بهره‌مند شوند. 
 
بیان این موضوع نیز در این مجال خالی از لطف نیست که افزایش سهم فروش آنلاین، استفاده از کسب‌وکارهای دیجیتال و تقویت برند از جمله موارد ذکر شده در محورهای اصلی بود که مدیرعامل بیمه سرمد در برنامه استراتژیک این شرکت در سال 1401 به آنها اشاره مستقیم داشت و به یقین برپایی وب‌اپلیکیشن بیمه سرمد می‌تواند اقدامی چشمگیر در تحقق موارد یادشده به شمار آید. 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *