RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

پیام تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۲/۲۸کد خبر: 335982
ایستانیوز:مدیرعامل بانک سپه با صدور پیامی فرا رسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه " روز ارتباطات و روابط عمومی" را به تمامی فعالان پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی تبریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بانک سپه، متن کامل پیام دکتر آیت اله ابراهیمی بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
 
فرا رسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه " روز ارتباطات و روابط عمومی" را به تمامی فعالان پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی در میهن اسلامی به ویژه همکاران ارجمند خود در روابط عمومی بانک سپه صمیمانه تبریک می گویم.
 
بی شک دنیای امروز که به عصر ارتباطات و انفجار اطلاعات نام یافته است ؛ بیانگر نقش اصحاب خبر و رسانه به عنوان مشعل داران این عرصه است که با همت سترگ و بکارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش، بسترهای  توسعه آگاهی و مسئولیت پذیری در جوامع و ملل را فراهم و فضایی سالم و مطمئن برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان ها را رقم زده اند.
 
نگاهی به نامگذاری  " روز  ارتباطات و روابط عمومی "  در ایران عزیز و اندیشیدن به مولفه ها وگزاره هایی همچون "روابط عمومی ،حکمرانی خوب ،مشارکت کارآمد " ؛ "روابط عمومی، اخلاق‌مداری، اعتماد اجتماعی" ؛ "روابط عمومی ،کنشگری، مسئولیت اجتماعی" ؛ " روابط عمومی، تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" و.... دلالت بر اهمیت جایگاه و نقش موثر و محوری روابط عمومی‌ها در حوزه‌های عملکردی و موفقیت دستگاه ها، سازمان ها و نهادها و ارتقای منزلت و پایگاه اجتماعی آنان دارد.
 
این نقش‌آفرینی‌ها که می تواند مدیریت افکار عمومی درون و برون سازمان را با برنامه ریزی‌های دقیق و مدون راهبردی و نگرش به رصد تحولات و رخدادهای بین المللی و جهانی، پیش‌بینی آینده و نگاه هنرمندانه به بهره‌گیری از عنصر  خلاقیت و ابتکار و تاکید بر انعطاف‌پذیری هوشمند، برخط بودن و استفاده هوشیارانه از دانش و مهارت های تخصصی و فناورانه تضمین نمایند، قادر است دسترسی به اهداف و آرمانهای مورد نظر را به نحو مطلوب و شایسته ترسیم و پشتیبانی نماید.
 
در این رهگذر با تاکید بر اهتمام ویژه « بانک سپه » به مقوله « ارتباطات و روابط عمومی » به عنوان یکی از پیشران‌های اصلی و پیش برنده حرکت تحولی و روبه جلوی  این مجموعه مهم در نظام بانکی کشور؛ از مجاهدت‌ها و تلاش‌های خالصانه، صادقانه و ارزنده کلیه همکاران متعهد، متخصص و توانمند خود در مجموعه روابط‌عمومی بانک در سراسر کشور قدردانی و سپاسگزاری می کنم.
 
دوام توفیق و سربلندی همه تلاشگران عرصه ارتباطات و روابط عمومی و رسانه در خدمت صادقانه به ملت عظیم‌الشأن ایران و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه)  و منویات و رهنمودهای مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی ) را از درگاه خداوند کریم و نعیم خاضعانه مسئلت می جویم.
 
آیت اله ابراهیمی
مدیرعامل بانک سپه

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *