RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

تودیع و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید بیمه "ما"

۱۵:۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۹کد خبر: 331689
ایستانیوز: مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید بیمه "ما" با حضور دکتر نصراصفهانی عضو هیات مدیره بانک ملت، دکتر نیک بین مدیرعامل گروه مالی ملت، اعضای هیات مدیره، هیات عامل و مدیران سطوح مختلف بیمه "ما" برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در این مراسم حکم مدیریت عاملی دکتر کاردگر در بیمه "ما" به وی اعطا و با اعطای لوح و هدایایی از نزدیک به هفت سال خدمات و تلاش های دکتر بهاری فر در این منصب تجلیل شد.
 
بر اساس این گزارش، دکتر نصراصفهانی ضمن تجلیل از مساعی   ارزشمند   و  اهتمام   ویژه  دکتر بهاری فر، توانایی و درک بالای دکتر کاردگر از بیمه داری را ضامن موفقیت بیمه "ما" در سال های پیش رو دانست و گفت: بانک و بیمه لازم و ملزوم یکدیگرند. بانک ملت یکی از ابرقدرتان صنعت بانکداری است و بیمه "ما" بخش تفکیک ناپذیر بانک ملت می باشد.
 
دکتر کاردگر مدیرعامل جدید بیمه "ما" ضمن تشکر از دکتر نصراصفهانی، دکتر نیک بین، اعضای هیات مدیره و پرسنل بیمه "ما" و عرض تسلیت شهادت امام موسی کاظم(ع)، صنعت بیمه را صنعتی کاملا تخصصی دانست و گفت: عملکرد بیمه "ما" طی سنوات گذشته نشات گرفته از دانش بالای سرمایه انسانی آن متشکل از اعضای هیات مدیره، شبکه فروش و پرسنل است.
 
وی حمایت سهامداران را در موفقیت بیمه "ما" بسیار چشمگیر بیان کرد و گفت: تولید پرتفوی باکیفیت با استفاده از ظرفیت های بانک ملت و افزایش سهم از بازار بیمه "ما" بر اساس این پرتفوی سودآور و مناسب را هدف اول شرکت عنوان کرد.
 
در ادامه مراسم دکتر بهاری فر، عضو هیأت مدیره و مدیرعامل پیشین بیمه­ "ما" با ارائه گزارشی از جایگاه و وضعیت بیمه­ "ما" در صنعت بیمه کشور و اقدامات انجام شده طی هفت سال گذشته ، موفقیت کنونی بیمه­ "ما" را مرهون تلاش و زحمات تک­ تک کارکنان این شرکت و حمایت هیات مدیره و سهامداران دانست و گفت: هرآنچه را که در توان داشتم و آیین نامه ها و دستورالعمل ها اجازه می داد برای رفاه کارکنان، رضایت مشتریان و خدمت به مردم به کار بستم و برای پیشرفت بیمه ذره ای کوتاهی نکردم.
 
دکتر صادق رییس هیات مدیره بیمه "ما" ضمن قدردانی از خدمات خالصانه دکتر بهاری فر و آرزوی موفقیت برای دکتر کاردگر، مدیرعامل جدید بیمه "ما" اظهار امیدواری کرد که با اشاره به سوابق درخشان دکتر کاردگر، حرکت رو به رشد بیمه­ "ما" در صنعت بیمه کشور با حضور نیروهای خدوم همچنان تداوم داشته باشد.
 
این گزارش افزود: دکتر کاردگر دارای کارشناسی ارشد اقتصاد و دکتری اقتصاد است. وی  پیش از این، نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا، عضو هیأت مدیره صندوق ضمانت سپرده های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و رئیس هیأت مدیره شرکت بیمه اتکائی امین بوده است. وی همچنین به عنوان یکی از اعضای هیات رییسه سندیکای بیمه گران و  شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه، یکی از افراد تاثیرگذار در صنعت بیمه می باشد.
 
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه "ما"
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *