RSS
امروز سه شنبه ، ۳ خرداد ۱۴۰۱
آخرین اخبار

بیمه سامان، حامی نمایشگاه صنعت نساجی یزد

آینده نئوبانک ها، ارائه سرویس در شبکه های اجتماعی است

۶۲ شرکت مادرتخصصی دولتی زیان‌ده هستند

امنیت غذایی ایران از لوکزامبوگ بیشتر است

عقب نشینی از اوج

سودآوری خوب در انتظار شرکت‌های فعال در بازارهای جهانی

قیمت نهایی عرضه بلوکی ایران خودرو و سایپا: بسیار بالاتر از قیمت تابلو

۱۹ پذیرش جدید در بورس کالا

مدل خصوصی سازی باید اصلاح شود

چشم انداز طلای جهانی در میانه نگرانی‌های رکودی و تورم بی‌سابقه

پرپتانسیل ترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری کشور

آمادگی بانک توسعه صادرات برای اعطای تسهیلات به صنایع پلیمری دانش بنیان

آنلاین حساب باز کنید و وام بگیرید

منتظر بیت کوین ۹ هزار دلاری باشید

تکرار سرنوشت تلخ لونا برای ارز کاردانو

آماده باش برای تغییرات در بانکداری مرکزی

مجوز افزایش سرمایه ۳۹ درصدی بیمه فرابورسی صادر شد

تعاملات صنعت بیمه با نهادهای مرتبط افزایش می یابد

بیمه دی برنده مناقصه درمان تکمیلی جامعه ایثارگری بنیاد شهید شد

راهکارهای توسعه همکاری های بانکی ایران و قزاقستان

ابلاغیه جدید بورس کالا درخصوص ثبت سفارش

سازمان بورس اجازه بستن کد بورسی سهامداران را ندارد

مدیر امورحوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا منصوب شد

یکی از مطالبات کلان بانک سامان تعیین تکلیف شد

اعتبار کارت‌های نقدی بانک‌پاسارگاد (با تاریخ انقضای خرداد ماه۱۴۰۱) تمدید شد

برای پنجمین سال متوالی

بیمه‌ کوثر در بین ۱۰۰شرکت برتر کشور

۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۶کد خبر: 331005
ایستانیوز:شرکت بیمه کوثر برای پنجمین سال متوالی در رتبه‌ بندی سازمان مدیریت صنعتی در بین ۱۰۰ شرکت برتر کشور قرار گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، با‌ توجه ‌به رتبه‌بندی سالIMI-100 سازمان مدیریت صنعتی، شرکت بیمه‌کوثر با ارتقای 6رتبه نسبت به سال گذشته، در رتبه 92 شرکت‌های برتر ایران قرار گرفت.
مسعود طاهری وسیه‌ سری با بیان اینکه شرکت‌های برتر ایران در پنج گروه 100 شرکتی معرفی شدند که بیمه‌کوثر در بین 100 شرکت اول کشور قرار گرفت، خاطرنشان‌کرد: براساس اطلاعات سال مالی گذشته و با احتساب میزان فروش (درآمد) طبقه‌بندی شده و پس از آن براساس ۳3 شاخص دیگر شامل شاخص‌های اصلی سوداوری و عملکرد، اندازه و رشد شرکت، بهره‌وری، صادرات، نقدینگی، بدهی و بازار با هم مقایسه و رتبه‌بندی می‌شوند.
وی تلاش مضاعف کارکنان و برنامه‌ریزی موثر را یکی از عوامل اصلی فروش بیشتر و سوددهی بالای شرکت دانست و تصریح کرد: اصلاح ترکیب پرتفو با توجه به میزان ریسک‌پذیری، شفافیت مالی و حفظ سطح یک توانگری از جمله اقدامات موثر شرکت در سال‌های گذشته و جاری است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *