RSS
امروز شنبه ، ۷ خرداد ۱۴۰۱
آخرین اخبار

حرکت دسته‌جمعی بازارهای سرمایه جهان روی خط نزولی

توسعه اقتصادی تنها از طریق بورس اتفاق می‌افتد

سود شرکت‌های غیربورسی سهام عدالت چه زمانی واریز می‌شود؟

برنامه‌های بانک سینا برای تأمین مالی طرح‌های فناورانه جدید و دانش‌بنیان

قیمت منصفانه "بیت‌کوین"

انتشار اوراق ارزی برای نخستین بار

سیگنال مثبت برای افزایش قیمت سکه

با شعب حضوری خداحافظی کنید

افزایش ۷ درصدی ارزش معاملات گواهی سپرده کالایی

«لبخند با امام رئوف» با بیمه تعاون

استفاده از معافیت مالیاتی تنها در صورت تسلیم اظهارنامه تا پایان خرداد

بانک‌ها کی می‌خواهند گوشه چشمی به نهضت مسکن نشان دهند؟

آغاز مسدودسازی وجوه حساب صادرکننده چک برگشتی

جزئیات نرخ کالاهای اساسی سبد خانوار

افزایش بی سابقه تورم جهانی

آینده بدون برجام برای ایران چگونه خواهد بود؟

پیش‌بینی وضعیت بورس در تابستان

ضربه جنگ به کل جهان

برنامه بانک دی برای کاهش اضافه برداشت از بانک مرکزی

حضور فولاد صنعت بناب در نمایشگاه صنعت ساختمان اربیل

شرکت های بیمه در استان خوزستان آماده همکاری در حادثه ساختمان متروپل هستند

ایران در رتبه ۴۳ واردات محصولات کشاورزی

تغییر در نحوه عرضه نفت خام در بورس انرژی

اصلاحات ۱۶ ماده‌ای قانون جدید بازار سرمایه راهی بهارستان شد

سرعت بالای تورم در مناطق شهری

بیمه آسماری به اصول مشتری مداری پایبند است

۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۴کد خبر: 330954
ایستانیوز:همزمان با فرارسیدن دوم بهمن ماه «روز شناخت مشتری»، شرکت بیمه آسماری بار دیگر با قدردانی از مشتریان خود، بر پایبندی به اصول مشتری مداری تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،«مشتری» از ارزشمندترین دارایی‌های هر سازمان است و شرکت بیمه آسماری با شناخت درست از این موضوع، تلاش کرده است همه امکانات خود را برای جلب رضایت حداکثری مشتریانش به کار بندد.
 
با پیاده سازی CRM شرکت بیمه آسماری، همه خدمات ارائه شده به مشتریان رصد شده و از روز آغاز قرارداد تا پایان مهلت قانونی ارائه خدمات، ارتباط دو سویه مشتری و سازمان به طور کامل حفظ می‌شود.
 
همچنین ایجاد کانال‌های ارتباطی متنوع مانند تلفن، ایمیل، استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و …. باعث شده است که امکان برقراری ارتباط موثر میان سازمان و مشتریان به بهترین شکل ایجاد شده و مشتری به عنوان یک اصل، حفظ شود.
 
شرکت بیمه آسماری جلب رضایت مشتریان کنونی و جذب مشتریان جدید را به عنوان اولویت اساسی خود برگزیده و تلاش کرده است که با سرمایه‌گذاری هوشمند در مرکز تماس، در کنار مشتری مداری و تکریم مشتری، کیفیت خدمات خود را بیشتر از پیش افزایش دهد.
 
مرکز تماس شرکت بیمه آسماری با نظارت معاونت توسعه بازار و شبکه فروش و همچنین راهبری مدیریت امور مشتریان با هدف تسهیل در برقراری تماس با مرکز پاسخگویی آسان، کنترل تماس‌های ورودی و هدایت هوشمند تماس، کاهش تماس‌های ناموفق و افزایش بهره وری و بالا بردن راندمان شرکت در 
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *