RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

تعاون؛ رضایت‌بخش‌ترین در میزان خسارت دریافتی

۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸کد خبر: 330842
ایستانیوز:بر اساس بررسی‌های صورت گرفته رسانه ای، بیمه تعاون به عنوان رضایت بخش‌ترین شرکت بیمه‌ای در میزان خسارت دریافتی انتخاب شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهی مالی(ایستانیوز)،در گزارشی به بررسی سریع‌ترین و بهترین شرکت‌های بیمه‌ای برای پرداخت خسارت توجه کرده و برای آن مطلبی تهیه کرده است.
 
در این گزارش و بنا بر بررسی‌های صورت گرفته شده تصریح شده که «سطح رضایت کاربران بیمه از مبلغ خسارت دریافتی در سال گذشته، معادل ۳/۳۸۸ از ۵ بوده است. این درصدِ پایین، نشان‌دهنده آن است که با وجود اهمیت رضایت مالی نسبت به دیگر فاکتورها، بسیاری از شرکت‌های بیمه رفتاری غیرمنصفانه در این باره دارند».
 
همچنین این گزارش به این نتیجه رسیده است که کاربران «اگر به‌دنبال خرید بیمه شخص ثالث یا بیمه‌های حوادث طبیعی هستند، بیمه تعاون با بیش از ۳۱ مرکز پرداخت خسارت و ۷۰۱ نمایندگی در سراسر کشور، صدرنشین جدول رضایت‌بخش‌ترین بیمه‌ها در زمینه پرداخت خسارت است».
 
در ادامه این گزارش، شرکت بیمه پاسارگاد در گزینه «ارزیابی خسارت سیار»، بیمه آسیا در گزینه «تجربه سهولت پرداخت خسارت»، بیمه ایران در گزینه «کیفیت بالا در ارتباط با مشتری» و بیمه ملت در گزینه «بالاترین سطح توانگری مالی در پرداخت خسارات» به عنوان رتبه داران مطلوب معرفی شده اند.
 
شایان ذکر است که مدیرعامل بیمه تعاون نیز در آخرین مصاحبه خود به مزیت رقابتی این شرکت به عنوان «سرعت پرداخت خسارت» و دستیابی به «بالاترین میزان رضایت بیمه گذاران در صنعت بیمه» اشاره کرده بود.
 
یونس مظلومی همچنین همواره بر «ارتقای رضایت خسارت گیرندگان بیمه تعاون» تأکید داشته و بر این اساس «مرکز سنجش ویژه رضایت خسارت گیرندگان» را راه اندازی کرده و «این مرکز ملکف است تا زمانی که رضایت کامل بیمه گذاری که خسارت دریافت کرده را اخذ نکرده است پی گیر جلب رضایت وی شود و این مرکز در بیمه‌های دیگر وجود ندارد».
 
به گزارش رکنا ، قابل توجه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از «شکایات علیه شرکت بیمه تعاون در سال ۱۳۹۹» که در سامانه بیمه مرکزی ثبت شده است، شرکت بیمه تعاون در سال ۱۳۹۹ به طور متوسط ظرف «یک روز» به شکایات واصله رسیدگی و نتیجه آن را اعلام کرده است و بر این اساس در وضعیت «بسیار مطلوب» قرار گرفته است.
 



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *