RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

هوشمندسازی ضرورت بقای صنعت بیمه

۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷کد خبر: 330805
ایستانیوز:در عصر حاضر با توجه به پیشرفت کسب‌ و کارها در عصر دیجیتال، صنعت بیمه نیز برای ماندگاری و کسب سودآوری بیشتر، باید هوشمندسازی را در اولویت قرار دهد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)به نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر، امیر سرتیپ دوم فرشاد نجفی‌پور در هشتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه، شرط وفاداری به صاحبان سرمایه را رفتار بر مبنای علم و پژوهش دانست و اظهار داشت: مجموعه بیمه کوثر اعم از مدیران و کارکنان باید سعی کنند در شرایطی که زیرساخت کافی برای هوشمندسازی وجود ندارد انگیزه‌های متعدد برای به‌روز ماندن و کسب اطلاعات جدید را ایجاد کنند.
 
وی با اشاره به افزایش داده‌ها و اطلاعات در صنعت بیمه، افزود: این میزان از پایگاه داده که توسط شرکت‌های مختلف جمع‌آوری شده است، باید به اشتراک گذاشته شود تا بتوان به‌صورت همگانی از آنها استفاده کرد.
 
مدیرعامل ساتا تاکید کرد: در هزاره سوم، کسب‌وکارهای غیرهوشمند محکوم به فنا خواهند بود. این مهم در صنعت بیمه نیز صادق است؛ چرا که بازیگران جدید صنعت بیمه بدون داشتن زمینه بیمه‌ای و تسلط عمیق بر دانش بیمه، تنها با تکیه بر هوشمندسازی بازار را به دست خواهند گرفت. بنابراین اگر هوشمند نشویم مجبور خواهیم شد با کمترین سود به مدیریت دیگران تن بدهیم.
 
امیر سرتیپ دوم فرشاد نجفی‌پور درباره مزایای هوشمندسازی در صنعت بیمه گفت: رفتار استاندارد و تداوم این مدل رفتار، نخستین هدف هوشمندسازی است. همچنین هوشمندسازی منجر به تضمین هزینه فایده نیز خواهد شد و در نهایت کارکنان را به شما وفادار خواهد کرد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *