RSS
امروز پنج شنبه ، ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱
آخرین اخبار

پانصد و نود و دومین شرکت وارد بورس تهران شد

آینده ارزهای دیجیتال در ایران

اولین رمزارز بانکی ایران معرفی شد

ارائه چک موردی در بانک‌ها آغاز شد

رشد۷۳ درصدی وام ودیعه مسکن در موسسه ملل

چند سال طول می‌کشد یک ایرانی خانه‌دار شود؟

اکتشاف موتور محرک طرح های توسعه چادرملو

 داود قاسم‌پور دیزجی مدیرعامل جدید بیمه ملت شد

نخستین گام بانک ملی برای واگذاری بنگاه‌های اقتصادی زیرمجموعه

فدرال رزرو بازارهای جهانی را به لرزه در آورد

سقوط طلا؛ صعود دلار و کاهش قیمت در تمام فلزات گرانبها

نفت در برابر جنگ

چالش تامین گندم در ماه های آینده

تغییر نگاه سنتی، پیش شرط جهش صنعت بیمه

بیشتر شرکت های بیمه ای آیین نامه حاکمیت شرکتی را اجرایی کرده اند

ترجیح بیمه مرکزی بر برگزاری مصاحبه متقاضیان کارگزاری بصورت آنلاین است

قدردانی مدیرعامل بیمه سامان از فعالیت های «پمپیران»

رویکردهای ارتباطی جدید ، پایه و اساس روابط عمومی در عصر دیجیتال است

پیام تبریک سرپرست بانک سینا به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

پیام تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

انتقال آنی وجه به شبا در بانک مشترک ایران و ونزوئلا

مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک منصوب شد

مزایای طرح "اوج" بانک رفاه کارگران افزایش یافت

شستا، سیمان آبیک را در بورس عرضه می‌کند

معامله غیرمجاز ارز مشمول مالیات شد

هوشمندسازی ضرورت بقای صنعت بیمه

۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷کد خبر: 330805
ایستانیوز:در عصر حاضر با توجه به پیشرفت کسب‌ و کارها در عصر دیجیتال، صنعت بیمه نیز برای ماندگاری و کسب سودآوری بیشتر، باید هوشمندسازی را در اولویت قرار دهد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)به نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر، امیر سرتیپ دوم فرشاد نجفی‌پور در هشتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه، شرط وفاداری به صاحبان سرمایه را رفتار بر مبنای علم و پژوهش دانست و اظهار داشت: مجموعه بیمه کوثر اعم از مدیران و کارکنان باید سعی کنند در شرایطی که زیرساخت کافی برای هوشمندسازی وجود ندارد انگیزه‌های متعدد برای به‌روز ماندن و کسب اطلاعات جدید را ایجاد کنند.
 
وی با اشاره به افزایش داده‌ها و اطلاعات در صنعت بیمه، افزود: این میزان از پایگاه داده که توسط شرکت‌های مختلف جمع‌آوری شده است، باید به اشتراک گذاشته شود تا بتوان به‌صورت همگانی از آنها استفاده کرد.
 
مدیرعامل ساتا تاکید کرد: در هزاره سوم، کسب‌وکارهای غیرهوشمند محکوم به فنا خواهند بود. این مهم در صنعت بیمه نیز صادق است؛ چرا که بازیگران جدید صنعت بیمه بدون داشتن زمینه بیمه‌ای و تسلط عمیق بر دانش بیمه، تنها با تکیه بر هوشمندسازی بازار را به دست خواهند گرفت. بنابراین اگر هوشمند نشویم مجبور خواهیم شد با کمترین سود به مدیریت دیگران تن بدهیم.
 
امیر سرتیپ دوم فرشاد نجفی‌پور درباره مزایای هوشمندسازی در صنعت بیمه گفت: رفتار استاندارد و تداوم این مدل رفتار، نخستین هدف هوشمندسازی است. همچنین هوشمندسازی منجر به تضمین هزینه فایده نیز خواهد شد و در نهایت کارکنان را به شما وفادار خواهد کرد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *