RSS
امروز پنج شنبه ، ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱
آخرین اخبار

پانصد و نود و دومین شرکت وارد بورس تهران شد

آینده ارزهای دیجیتال در ایران

اولین رمزارز بانکی ایران معرفی شد

ارائه چک موردی در بانک‌ها آغاز شد

رشد۷۳ درصدی وام ودیعه مسکن در موسسه ملل

چند سال طول می‌کشد یک ایرانی خانه‌دار شود؟

اکتشاف موتور محرک طرح های توسعه چادرملو

 داود قاسم‌پور دیزجی مدیرعامل جدید بیمه ملت شد

نخستین گام بانک ملی برای واگذاری بنگاه‌های اقتصادی زیرمجموعه

فدرال رزرو بازارهای جهانی را به لرزه در آورد

سقوط طلا؛ صعود دلار و کاهش قیمت در تمام فلزات گرانبها

نفت در برابر جنگ

چالش تامین گندم در ماه های آینده

تغییر نگاه سنتی، پیش شرط جهش صنعت بیمه

بیشتر شرکت های بیمه ای آیین نامه حاکمیت شرکتی را اجرایی کرده اند

ترجیح بیمه مرکزی بر برگزاری مصاحبه متقاضیان کارگزاری بصورت آنلاین است

قدردانی مدیرعامل بیمه سامان از فعالیت های «پمپیران»

رویکردهای ارتباطی جدید ، پایه و اساس روابط عمومی در عصر دیجیتال است

پیام تبریک سرپرست بانک سینا به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

پیام تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

انتقال آنی وجه به شبا در بانک مشترک ایران و ونزوئلا

مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک منصوب شد

مزایای طرح "اوج" بانک رفاه کارگران افزایش یافت

شستا، سیمان آبیک را در بورس عرضه می‌کند

معامله غیرمجاز ارز مشمول مالیات شد

با فراهم سازی زیر ساخت لازم

توسعه شبکه فروش بیمه‌های زندگی بیمه دی

۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶کد خبر: 330596
تومان نیوز:بیمه دی در راستای توسعه شبکه فروش بیمه‌های زندگی مطابق آئین نامه ۹۶، اقدام به طراحی و پیاده سازی ساختار فروش و بازاریابی چند سطحی نموده تا با فراهم سازی زیر ساخت لازم زمینه فعالیت بیشتر نمایندگان جنرال و تخصصی بیمه‌های زندگی را در قالب سازمان فروش فراهم آورد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)ُشرکت بیمه دی با بیش از ۱۷ سال سابقه فعالیت در صنعت بیمه کشور از طریق جذب نیرو‌های متخصص و اتخاذ راهبردی مدرن و برنامه ریزی دقیق در حال ارائه خدمات بیمه‌ای متنوع به اقشار مختلف جامعه بوده و در همین راستا در حال حاضر با ۲.۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه ثبت شده و همچنین تولید حق بیمه سالیانه بیش از ۴۰.۰۰۰ میلیارد و برخورداری از بالاترین سطح توانگری در صنعت بیمه (سطح ۱ توانگری با نسبت ۲۴۱) از منظر سهم بازار حائز جایگاه چهارم در بین ۳۳ شرکت فعال در این صنعت می‌باشد.
 
در حال حاضر بیش از دو میلیون بیمه شده در سراسر کشور که قریب به ۳۰ در صد بازار بیمه درمان تکمیلی را شامل می‌شوند، خدمات بیمه‌ای خود را از شرکت بیمه دی دریافت نموده و به همین منظور، این شرکت زیر ساخت فناوری مناسبی را از طریق همکاری گسترده با مراکز طرف قرار داد (بیش از ۷.۰۰۰ مرکز) به گونه‌ای فراهم نموده است که بیمه شدگان بدون نیاز به معرفی نامه کتبی، خدمات درمانی خود را به صورت آنلاین از این مراکز دریافت می‌دارند.
 
همچنین، در سال ۱۳۹۸ به انتخاب سازمان مدیریت صنعتی، شرکت بیمه دی به عنوان رتبه نخست در گروه موسسات بیمه‌ای و رتبه‌ای و رتبه سی و هفتم در بین صد شرکت برتر ایرانی برگزیده گردید و از منظر دو شاخص فروش و بهره وری کلیه عوامل در بین تمام شرکت‌های ایرانی در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ در جایگاه اول قرار گرفت.
 
شرکت بیمه دی (سهامی عام) در سال ۱۳۸۳ با اخذ مجوز رسمی از بیمه مرکزی ایران و شورای عالی بیمه، با شماره ثبت ۲۴۱۵۱۱ در اداره ثبت شرکت‌های تهران به منظور ارایه خدمات بیمه‌ای در رشته‌های مختلف به ثبت رسید. این شرکت با بهرمندی از کارشناسان متخصص و متبحر صنعت بیمه و همچنین گسترش شبکه فروش خود در تمامی نقاط کشور با سر لوحه قراردادن شعار تعهد، تخصص و نوآوری به طور مستمر سعی مطلوب به بیمه گذاران خود را نموده است.
 
ماموریت شرکت بیمه دی برای ایجاد اطمینان و آرامش خاطر جامعه با راهکار‌های نو از راه جبران یا کاهش مخاطرات است همچنین چشم انداز این شرکت پدیده محبوب مشتریان و پربازده‌ترین شرکت صنعت بیمه است.
 
در همین رابطه بیمه دی در راستای توسعه شبکه فروش بیمه‌های زندگی مطابق آئین نامه ۹۶، اقدام به طراحی و پیاده سازی ساختار فروش و بازاریابی چند سطحی نموده تا با فراهم سازی زیر ساخت لازم زمینه فعالیت بیشتر نمایندگان جنرال و تخصصی بیمه‌های زندگی را در قالب سازمان فروش فراهم آورد.
 
یکی از قابلیت‌های این ساختار انعطاف پذیری قابل توجه آن است، به نحوی که زمینه رشد و پیشرفت نمایندگان در ساختار توام با رشد عملکرد آن‌ها فراهم بوده و به راحتی می‌توانند به سطوح بالایی سازمان هدایت شوند.
 
همچنین امکان جابه‌جایی نمایندگان و تغییرات در سطوح سازمان بر اساس خط مشی‌های تدوین شده امکان پذیر بوده و در طراحی این ساختار سعی گردیده تمامی کاستی‌های سیستم‌های موجود در صنعت مرتفع گردد. علاوه بر این، بهره مندی از پاداش‌های تشویقی در خصوص جذب و مدیریت نمایندگان جدید از قابلیت‌های مهم و جذاب این ساختار می‌باشد.
 
این سامانه از ابتدای آذر در سامانه بیمه‌گری بیمه‌های زندگی پیاده سازی شده و کلیه شبکه فروش امکان بهره‌مندی از ساختار جدید سازمان فروش را دارا می‌باشند.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *