RSS
امروز سه شنبه ، ۳ خرداد ۱۴۰۱
آخرین اخبار

بیمه سامان، حامی نمایشگاه صنعت نساجی یزد

آینده نئوبانک ها، ارائه سرویس در شبکه های اجتماعی است

۶۲ شرکت مادرتخصصی دولتی زیان‌ده هستند

امنیت غذایی ایران از لوکزامبوگ بیشتر است

عقب نشینی از اوج

سودآوری خوب در انتظار شرکت‌های فعال در بازارهای جهانی

قیمت نهایی عرضه بلوکی ایران خودرو و سایپا: بسیار بالاتر از قیمت تابلو

۱۹ پذیرش جدید در بورس کالا

مدل خصوصی سازی باید اصلاح شود

چشم انداز طلای جهانی در میانه نگرانی‌های رکودی و تورم بی‌سابقه

پرپتانسیل ترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری کشور

آمادگی بانک توسعه صادرات برای اعطای تسهیلات به صنایع پلیمری دانش بنیان

آنلاین حساب باز کنید و وام بگیرید

منتظر بیت کوین ۹ هزار دلاری باشید

تکرار سرنوشت تلخ لونا برای ارز کاردانو

آماده باش برای تغییرات در بانکداری مرکزی

مجوز افزایش سرمایه ۳۹ درصدی بیمه فرابورسی صادر شد

تعاملات صنعت بیمه با نهادهای مرتبط افزایش می یابد

بیمه دی برنده مناقصه درمان تکمیلی جامعه ایثارگری بنیاد شهید شد

راهکارهای توسعه همکاری های بانکی ایران و قزاقستان

ابلاغیه جدید بورس کالا درخصوص ثبت سفارش

سازمان بورس اجازه بستن کد بورسی سهامداران را ندارد

مدیر امورحوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا منصوب شد

یکی از مطالبات کلان بانک سامان تعیین تکلیف شد

اعتبار کارت‌های نقدی بانک‌پاسارگاد (با تاریخ انقضای خرداد ماه۱۴۰۱) تمدید شد

اقدام به موقع بیمه رازی در حادثه مترو تهران

۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۵کد خبر: 330335
ایستانیوز: اعتماد عمومی به صنعت بیمه با حضور به موقع و اقدامات بیمه رازی در پی حادثه مترو تهران نسبت به گذشته افزایش یافت.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ،  در پی وقوع حادثه مترو تهران و حضور به موقع مدیرعامل، مدیران ارشد و تیم کارشناسی بیمه رازی در محل حادثه، اعتماد عمومی به صنعت بیمه بیش از گذشته افزایش یافت.
این افزایش اعتماد در حالی رخ داد که عموم افراد در زمینه ارائه خدمات به موقع و مناسب آنچنان اعتمادی به صنعت بیمه ندارند و همواره نگران کارشناسی و جبران خسارت از سوی شرکت‌های بیمه هستند، اما بیمه رازی در پی وقوع حادثه مترو تهران با حضور به موقع علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی در محب وقوع حادثه و هماهنگی در جهت بستری و درمان حادثه دیدگان در بیمارستان‌های طرف قرارداد بیمه رازی بدون دریافت کوچکترین هزینه‌ای، فضای جدیدی را در زمینه اعتمادسازی به صنعت و شرکت‌های بیمه کشور ایجاد کرد.
بررسی‌ها نشان از آن دارد که عموم افراد بیمه را برای جبران خسارت خریداری می‌کنند و بزرگترین انتظار آن‌ها از صنعت بیمه پاسخگویی به موقع و جبران خسارت است، که با پاسخ به این انتظار برحق ، اعتمادسازی و افزایش ضریب نفوذ بیمه رخ خواهد داد و این اقدامات چندین برابر فرهنگ‌سازی‌های از جنس ساخت تیزر و بیلبورد تاثیرگذارتر خواهد بود.
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *