RSS
امروز جمعه ، ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
آخرین اخبار

حمایت شرکت بیمه کوثر از طرح های پژوهشی

پیام مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت روز خبرنگار

اعطای وام فرزند آوری به ۵۴۲ نفر توسط موسسه اعتباری ملل

نیروی انسانی سرمایۀ بی‌بدیل چادرملو است

پروژه‌ پترو پالایشگاهی وارد بازار بورس شد

دورنمای روشن بازار سرمایه در گرو شفافیت

اما و اگرهای شاخص جدید بورس

سرعت گیر بانک مرکزی در رشد ترازنامه بانک ها

حمید یادروج مدیرکل روابط عمومی بانک ملت شد

مروری بر عملکرد صندوق تامین خسارت‌های بدنی در سال ۱۴۰۰

مصرف فولاد در کشور رشد داشته است

روزگار عجیب بازار سرمایه

١٠ واحد پولی قدرتمند جهان ٢٠٢٢

سرمایه‌گذاران شرط بندی‌ نکردند،طلا درجا زد

شرایط دریافت وام خوداشتغالی بانک سپه

شرط بانک مرکزی برای انتصاب مدیران بانکی

آغاز همکاری بانک کارآفرین و دانشگاه تهران

راهکار جدید بورس برای شفافیت بازار مسکن

فرزاد وجیهی بهترین تریدر ایرانی در بازار های مالی و فارکس

برگزاری مراسم نکوداشت روز خبرنگار به همت گروه مالی سامان

با صدور پیامی، مدیرعامل بانک سپه «روز خبرنگار» را گرامی داشت

احتمال جایگزینی یک شاخص جدید به جای شاخص کل

مشارکت بانک سامان در بازسازی منازل زلزله‌زدگان سی‌سخت

آیا بورس ایران، بازاری «وظیفه‌شناس» است؟

سرپرست بیمه اتکایی ایران‌معین در پیامی روز خبرنگار را گرامی داشت

معاون طرح و برنامه بانک ایران زمین:

موفقیت سازمان در گرو فعالیت های تیمی است

۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۹/۱۵کد خبر: 329915
ایستانیوز:مهران سوادکوهی معاون طرح و برنامه این بانک درخصوص تغییرات ایجاد شده در بانک ایران زمین گفت: براساس مدل های تحول، تغییراتی که در بانک ایجاد شده است تغییرات بنیادی است. تغییرات بنیادی یعنی تغییرات عمده به بانک، سازمان، نهادسازی، فرآیند و ساختاری ارائه می کند که این تحولات باعث می شود تغییرات دوره بعد سریع تر صورت بگیرد.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ،سوادکوهی افزود: در طرح تحول به سامانه شعب، بهبود ترکیب منابع، نرخ موثر، بهای تمام شده و اصلاح ساختار دقت و برنامه ریزی شد و نهایتاً همه این موارد در سطوح مختلف، ارائه و همراه با آن حوزه های  کسب وکار بانکداری شرکتی و بانکدار ی دیجیتال  نیز راه اندازی شد.
سوادکوهی تعریف مفهوم ارزش مشتری را در طرح تحول پراهمیت بیان کرد و گفت: ارزش مشتری همان مشتری محوری است که همه موارد حول و حوش آن طراحی و برنامه ریزی می شود .
 
وی گفت: ما با تدبیر مدیران توانستیم موضوع ارزش مشتری و تفاوت نحوه ارائه خدمات و رفتار با هر مشتری را مصوب و اجرایی کنیم که مزیت رقابتی محوری ما خواهد بود.
 
معاون طرح و برنامه تصمیم گیری جمعی و حرکت تیمی را تنها دلیل موفقیت بانک ایران زمین دانست و افزود: اقتدار مدیریتی، انسجام تیمی و سعی و تلاش همکاران و توانایی هایشان در حوزه منابع انسانی، مدیریت و تیم سازی، کلید رسیدن به این موفقیت بوده است که رسیدن به آن را برای سایر رقبا بسیار سخت می کند. ما محوریت سازمان چابک و یادگیرنده را  براساس فعالیت تیمی برنامه ریزی کرده ایم.
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *