RSS
امروز سه شنبه ، ۲۸ دی ۱۴۰۰
آخرین اخبار

سقوط سنگین بورس نزدیک است؟

آغاز پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن

ساخت ۲۵ مدرسه در مناطق محروم کشور

انتشار لیست بدهکاران عمده بانک‌ها در سامانه کدال

پیش‌بینی تغییر ارکان بازار سرمایه با ورود فناوری بلاک‌چین

بالاترین نرخ سود سپرده‌های بانک مسکن ۱۸ درصد است

۵ فرمان رئیس جمهور به مدیران نظام بانکی

"رمز ریال" به صورت آزمایشی اجرا می‌شود

بازآفرینی تولید و اشتغال در ذوب‌آهن سپهر شرق

راه‌اندازی رمز پول ملی؛ به‌زودی

اعتبار رمزارزها به پشتوانه قانون

ضرورت ایجاد ارتباط بازار سرمایه و فناوری های بلاکچین

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نزد افکار عمومی خوشنام است

قدردان سپرده گذاران هستیم

تمدید «کاهش ۵۰ درصدی هزینه خرید اوراق بانک مسکن» تا اسفند

روابط عمومی بیمه ایران عنوان "روابط‌ عمومی برتر" را از آن خود کرد

پرداخت حدود ۱۲۰.۰۰۰ فقره وام ازدواج در بانک ملت

فرار نقدینگی از بورس شتاب گرفت

رشد ۸ درصدی اقتصاد در ابهام

تکذیب توقف پرداخت تسهیلات در بانک‌ها

آینده رمزارزهای ایرانی

سرمایه در گردش چالش بزرگ واحدهای تولیدی

نقش تثبیت نرخ بهره بین‌بانکی در کاهش هزینه‌های تأمین مالی تولید

رمز گشایی از ریزش بی‌وقفه این روز‌های «بورس تهران»

رونمایی از کابینه صالح آبادی در بانک مرکزی

معاون طرح و برنامه بانک ایران زمین:

موفقیت سازمان در گرو فعالیت های تیمی است

۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۹/۱۵کد خبر: 329915
ایستانیوز:مهران سوادکوهی معاون طرح و برنامه این بانک درخصوص تغییرات ایجاد شده در بانک ایران زمین گفت: براساس مدل های تحول، تغییراتی که در بانک ایجاد شده است تغییرات بنیادی است. تغییرات بنیادی یعنی تغییرات عمده به بانک، سازمان، نهادسازی، فرآیند و ساختاری ارائه می کند که این تحولات باعث می شود تغییرات دوره بعد سریع تر صورت بگیرد.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ،سوادکوهی افزود: در طرح تحول به سامانه شعب، بهبود ترکیب منابع، نرخ موثر، بهای تمام شده و اصلاح ساختار دقت و برنامه ریزی شد و نهایتاً همه این موارد در سطوح مختلف، ارائه و همراه با آن حوزه های  کسب وکار بانکداری شرکتی و بانکدار ی دیجیتال  نیز راه اندازی شد.
سوادکوهی تعریف مفهوم ارزش مشتری را در طرح تحول پراهمیت بیان کرد و گفت: ارزش مشتری همان مشتری محوری است که همه موارد حول و حوش آن طراحی و برنامه ریزی می شود .
 
وی گفت: ما با تدبیر مدیران توانستیم موضوع ارزش مشتری و تفاوت نحوه ارائه خدمات و رفتار با هر مشتری را مصوب و اجرایی کنیم که مزیت رقابتی محوری ما خواهد بود.
 
معاون طرح و برنامه تصمیم گیری جمعی و حرکت تیمی را تنها دلیل موفقیت بانک ایران زمین دانست و افزود: اقتدار مدیریتی، انسجام تیمی و سعی و تلاش همکاران و توانایی هایشان در حوزه منابع انسانی، مدیریت و تیم سازی، کلید رسیدن به این موفقیت بوده است که رسیدن به آن را برای سایر رقبا بسیار سخت می کند. ما محوریت سازمان چابک و یادگیرنده را  براساس فعالیت تیمی برنامه ریزی کرده ایم.
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *