RSS
امروز سه شنبه ، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

سیگنال دلار نهفته به بازار سکه

گزارش عجیب رییس سازمان برنامه درباره نرخ تورم

یک فوریت طرح برخی از احکام مالیاتی بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد

شرط تایید صلاحیت مدیران عامل شرکت های بیمه

کف قیمت دلار کجا خواهد بود؟

افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری

روزگار مستاجران سیاه شد

قربانیان شتاب تورم تولیدکننده در آخرین ماه سال

جزئیات بیستمین جلسه حراج شمش طلا اعلام شد

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه افزایش یافت

رضایت مشتریان اصلی‌‌ترین سرمایه بیمه کوثر

۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۹/۱۳کد خبر: 329856
ایستانیوز: بیمه کوثر با هوشمندسازی و افزایش کیفیت خدمات از طریق نوآوری، سرعت دسترسی، تفویض اختیار و پیگیری و تعامل موثر با بیمه‌گذاران، مهم‌ترین اولویت شرکت که رضایت مشتریان است را دنبال می‌کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، مدیرعامل شرکت در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی کشور، ضمن بیان مطلب فوق و با بیان اینکه نوآوری اثرات مناسبی بر رشد اقتصادی دارد، گفت: مفهوم کوثر خیر کثیر است و بیمه کوثر با تکیه بر سلامت، صداقت و تخصص کارکنان و شبکه فروش خود سعی در افزایش رضایت مشتریان با ارایه خدمات در کوتاه‌ترین زمان از طریق نوآوری، هوشمندسازی و تفویض اختیار دارد.
 
ابوالفضل آقادادی تصریح کرد: بیمه‌گران به دنبال ایجاد مزیت رقابتی با اسـتفاده از یک محصول جدید، خدمت یا روش نو در رویه‌ها و کارکردهای کسب وکار بیمه هستند و فناوری‌های تحول‌آفرین همچون هوش مصنوعی، رایانش ابری، کلان داده و تحلیل داده، اینترنت اشیا، ربات‌ها، پرینت چهاربعدی و بلاک چین که ماهیت رقابت بازار را تغییر می‌دهند می‌توانند بر روی انتظارات افراد، فرایندهای عملیاتی و مدل‌های کسب‌وکار تاثیر گذاشته و بهره‌وری، کارایی و سوددهی را افزایش می‌دهند.
 
وی خاطرنشان کرد: در کسب افزایش رضایت مشتریان باید به معیارهای مختلفی همچون رضایت مالی در مبلغ خسارت دریافتی با رعایت حق، انصاف، سادگی و سرعت در پرداخت آن، رسیدگی دقیق به شکایات، ارایه اطلاعات مناسب به مشتری در هنگام خسارت، تناسب شرایط بیمه‌نامه با نیاز مشتری، رضایت در حق‌بیمه پرداختی و سادگی و سرعت صدور، دانش همکاران و پاسخگویی دقت داشت تا بتوانیم آرامش‌خاطر و رضایت را برای همه ذی‌نفعان که اصلی‌ترین سرمایه‌های بیمه کوثر هستند به ارمغان آوریم.
 
 مدیرعامل بیمه کوثر در تشریح اهدف بیمه کوثر از حضور در این نمایشگاه، بیان کرد: مطمئنا هدف ما از این حضور، تعامل با سایر سازمان‌ها و افزایش سهم خود از بازار  با معرفی خدمات، توانمندی‌ها، محصولات و دستاوردهای شرکت است.
 
ابوالفضل آقادادی درباره اهداف و برنامه‌های در دست اقدام شرکت گفت: افزایش رضایت ذی‌نفعان و سودآوری شرکت با کاهش مطالبات سررسید شده، تقویت سیستم‌های مدیریت ریسک، تفویض اختیار، نوآوری در ارایه محصولات جدید، توسعه بازارهای جامعه هدف، بهینه‌سازی سبد سرمایه‌گذاری، تهیه سود و زیان به تفکیک سرپرستی‌های استانی، توسعه زیرساخت‌ها و ارتقا و کیفی‌سازی شبکه فروش از اهم اهداف و برنامه‌های شرکت است.
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *